BD la Kommando

Nu am să încep cu plecarea pentru că e tristă, am să vă scriu despre final…Hotel Turist, probabil un vis de hotel dacă restaurantul a fost exemplar. După mai bine de jumătate de oră de gură cască a apărut un ospătar cu ochii saşii, (o să îl intitulez Arpad, să ne fie mai uşoară exprimarea) care ne-a explicat într-o română deranjată la stomac că nu putem mânca la ei dacă nu avem tichete…după mai multe insistenţe şi cedări nervoase din partea unora, s-a îndurat de noi o gospodină să-l mâne pe nebun după un bol de ciorbă de verişoare şi o ceafă de porc, cu un superb piure de fulgi.

 

Decernarea cupelor a avut loc cu 2 ore mai târziu decât fusese planificat, dar au fost nostime discursul primarului şi al patronului hotelului, totul find decodat în cele 2 limbi de circulaţie românească. Premiile au fost împărţite pentru toate categoriile pe un podium imaginar, dar chiar şi aşa Gergo Szabo a fost cel mai înalt, la propriu şi la figurat. Locul 2 Vali Porcişteanu şi Gabi Lazăr, iar pe 3 Marco Tempestini.

 

Probele s-au desfăşurat într-un mare fel, sau noi am fost toatal dezorganizaţi, pe PS2 eram a doua maşină la start, Vali era aproape gata de plecare şi noi ca nişte plăcinte aşteptam să intrăm pe probă, în spatele nostru Giri era încins şi el şi gata de plecare, proba 4 la fel …drumul era închis de o jumătate de oră şi noi încercam să forţăm bariera.  🙂

 

Gergo Szabo - castigatorul Covasna Winter Rally

 

 

Din cei înscrişi, au venit mult mai puţini sau asta a fost impresia mea, însă calitatea drumului a făcut ca proba numărul 5, să fie o veritabilă coloană tipică DN1, sau o coborâre la VTM, am vorbit cu Stratnic şi zicea că pe fiecare probă a fost câte unul care s-a învârtit şi a stricat “meciul”. Câţiva băieţi de la coastă au fost şi ei prezenţi, precum şi invitaţii din Ungaria, care au fost şi anul trecut.

 

Temperaturile au oscilat uşor, de la -18 la -3 grade, iar soarele ne-a bucurat toată ziua cu prezenţa. Probele au fost amenajate gen ulicioară, astfel încât abandonul oricărui concurent a însemnat pierderea probei…

 

Pe probe nu era nimeni în afara spectatorilor, iar informaţiile despre plecări, sosiri, regrupări şi service au fost nule. Noroc că fiecare a avut câte-un încălzitor, ca altfel nu ştiu ce ne făceam.

 

Bine per’ total, se putea şi mai bine, dar să gândim totuşi optimist…Să nu uităm că la plecarea de la Braşov pe aliniamentul de după podul spre Întorsură, pilotul nostru Andrei, a rămas fără permis, pentru o depăşire neinspirată pe linie continuă, urmează o luna de relaxare. 

 

[nggallery id=255]

11 thoughts on “BD la Kommando”

  1. Din 41 de inscrisi, 38 prezenti la start e putin? Cred ca au fost etape de national cu procentaj mult mai mic. Iar probele, astea sunt, astea au fost mereu, drumuri forestiere, n-ai cum sa le latesti. Oricum e un raliu unde primeaza in primul rand distractia. Despre faza cu tichetele, nu stiu de ce ati avut probleme, asa a fost si anul trecut, dar cei care nu au avut tichete si-au platit meniul.
    Sincer, mie mi-au placut si primarul si domnul Dohazi, sau cum il cheama, fata de discursurile fade si constipate pe care le-am auzit pana acum la diverse raliuri si coaste, astea sunt mult mai sincere.

    1. Cristian, de unde nu e nici Dumnezeu nu cere, iar atunci cand esti la -multe grade ţi se pare că sunt concurenti puţini. Ai dreptate, ne-am distrat bine, compania a facut toti banii. despre masa nu vreau sa imi amintesc, dupa ce au acceptat sa ne dea mancare, ne-au bagat-o pe aia cu avem un singur fel de mancare…Discursurile au fost funny, nu rele, nu greşite…
      Multumesc pentru ideile impărtăşite

  2. A fost interesant, frig suportabil si permis lipsa…am cam iesit stramb la deplasarea asta dar va revansati voi fata de mine la urmatoarea :))

  3. 38 de concurenti nu sunt deloc putini 🙂 mai ales ca cca 70% din ei aveau gume cu cuie mai mici sau mai mari :)))…..probe excelente,organizarea buna mai putin parcul de service si locatia mesei festive / premiere avand in vedere numarul mare de concurenti……in rest super distractie,peisaje superbe si sa speram ca la un moment dat va deveni etapa de CNR 😀

  4. Cam aceleai probleme le-am avut si noi, doar ca noi ne-am intors toti cu permisul in buzunar. in rest am fost cam la fel. nici draq pe traseu sa ofere o informatie, orar decalat, lipsa de refugii si drum ingust, fapt ce a blocat pe cei din spatele celor care au ratat vreo curba, ospatarul constipat abia a adus mancare dupa indelungi insistente

  5. Oare era greu sa deszapezeasca si cateva locuri de parcare ? Asta voi stiti, cei care ati fost pe probe…si in rest ce sa inteleg, ca sunteti niste moldoveni de tot va vaitati atata cu mancarea? :))

    1. las că nici la Ski nu mi-ar fi ruşine…cum stai cu placa?, o mai ai în gură ;))))

  6. comentari se gasesc intodeauna simplu daca nati fost multumiti la anul stati acasa si va uitati la poze si va faceti piure din cartofi daca aveti?

Comments are closed.