Sorin Iliescu si macadamul din Tara Barsei

Majoritatea celor care aud numele de Sorin Iliescu se gandesc imediat la cursele de viteza in coasta, unde il putem vedea evoluand etapa de etapa pe un Mitsubishi Lancer Evo 9 de grupa N. In acest moment acesta se afla pe locul 2 in clasamentul general provizoriu cu 96 de puncte, loc pe care a declarat ca vrea sa il pastreze pana la finalul campionatului.

Lasand cursele de viteza in coasta la o parte deocamdata, astazi va propunem un interviu cu Sorin Iliescu din postura de pilot in Campionatul National de Raliuri unde piloteaza un Mitsubishi Lancer Evo 6 de grupa H avandu-l in dreapta pe Silviu Dascalu in postura de copilot. Ajuns la cea de-a treia participare in acest sezon in CNR, dupa Tess Rally si Raliul Argesului, a venit randul Raliului Tara Barsei unde Sorin s-a aliniat din nou la start. Cum a decurs aceasta etapa pentru el si ganduri despre restul sezonului puteti afla din interviul acordat de catre acesta website-ului nostru.

Motorsportnews.ro: Ce s-a intamplat vineri cu masina la SS pentru ca ati ajuns destul de tarziu in parcul inchis ?

Sorin Iliescu: Masina a fost facuta pe ultima suta de metri si nu am apucat sa facem niciun test. De aceea rezultatul nu a fost cel scontat si au aparut probleme la transmisia pe fata fiind nevoit sa abordez virajele foarte incet, pentru a nu mi se sparge capetele de planetara si a putea termina speciala, astfel incat sa putem lua startul a doua zi, la Brasov.

Motorsportnews.ro: V-a placut idea organizatorului de a organiza SS la Bucuresti?

Sorin Iliescu: Ideea a fost una foarte buna si pe aceasta cale tin sa ii felicit pe organizatori pentru efortul depus. Ma asteptam la o prezenta mai mare a spectatorilor la Super Speciala, dar cei care au fost prezenti au aplaudat si incurajat toate echipajele participante. A fost o atmosfera placuta.

Motorsportnews.ro: In afara de incidentul de vineri ati mai avut vreo problema de ordin tehnic cu masina?

Sorin Iliescu: Dupa problema de vineri nu am mai avut probleme tehnice, dar am incercat sa o iau treptat deoarece cursele pe macadam pentru mine in ultima perioada sunt ceva nou, eu alergand mai mult in CNVC cu o masina diferita un Mitsubishi Evo 9.

Motorsportnews.ro: Un raliu destul de dificil daca privim lista celor abandonati, cum a decurs pentru tine acest raliu?

Sorin Iliescu: Pentru mine acum ca raliul s-a incheiat a decurs foarte bine. Daca ar fi sa derulez putin momentele traite in timpul cursei as putea spune ca am avut ceva emotii nestiind daca acele remedieri la transmisie vor tine tot raliul. M-au incurajat foarte mult managerul (baiatul meu Ady, care se ocupa direct si personal de foarte multe aspecte legate de curse) si mecanicii mei Marcel si Radu, care de fiecare data reusesc sa se incadreze in putinul timp pe care il avem in asistenta si sa remedieze problemele.

Motorsportnews.ro: Unde va veti concentra eforturile mai mult in perioada urmatoare la etapele de coasta sau la raliu?

Sorin Iliescu: Voi incerca sa fiu prezent atat la etapele de raliu cat si la cele de viteza in coasta, pentru mine ambele competitii sunt importante si vreau sa iau startul la toate etapele ramase din ambele campionate.

Motorsportnews.ro: V-ati propus vreun obiectiv atat la cele trei etape de coasta ramase cat si la cele doua de raliu?

Sorin Iliescu: Obiectivul atat pentru etapele de coasta cat si cele de raliu ramase de desfasurat este ocuparea unui loc pe podium la grupa mea respectiv gr.N coasta si gr.H raliu.

Motorsportnews.ro: La raliul Aradului si-au anuntat prezenta 27 de echipaje din Ungaria, ce parere aveti despre acest lucru si credeti ca pilotii participant in CNR vor fi mai motivati sa obtina un rezultat bun?

Sorin Iliescu: Este o veste buna pentru toata lumea spectatorii prezenti pe probe vor avea parte de un spectacol foarte frumos, multe masini pe probele speciale si cu siguranta toate echipajele isi vor dori un rezultat cat mai bun. Din punctul meu de vedere participarea pilotiilor din Ungaria, campionat in care se merge mult mai tare decat la noi (dovada cea mai clara sunt pilotii unguri care deja participa in campionatul nostru si ne-au dovedit ca se poate merge mai tare) cu siguranta vom fi nevoiti sa marim ritmul pentru a tine pasul si a obtine timpi mai buni.