Publicitate

Pornind cu stangul in superspeciala ce dadea startul Raliului Tara Barsei, Alex Mirea/ Dragos Despinoiu au plecat neincrezatori spre Brasov unde urma sa continue raliul si lupta cu sencundele pe superspecialele din zona Sacele – Azuga – Predeal, pentru ca masina nu fusese revizuita dupa Raliul Sibiului numit de unii chiar ‘’off-road’’.

Sambata porneau cu un handicap de aproape 6 secunde, pe pozitia a 7 a in clasamentul Cupei DACIA insa dupa doar o proba speciala au urcat pana pe pozitia a III a, urmand ca dupa inca o proba speciala sa urce pe pozitia a II a. Au urmat alte doua probe speciale pe care Bogdan Nastase/ Alex Popidan s-au distantat pana la 16.9 secunde devenind principalii favoriti, conducand raliul inca de la inceputul zilei.

Alex Mirea : ‘’Am luat decizia de a incepe sa fortam pe ultimile 3 probe speciale ale raliului desi stiam ca este al XII lea ceas. Lucrurile au inceput sa mearga bine si am castigat urmatoarele doua probe speciale iar din ecartul de 16.9 secunde au mai ramas 9.6. Stiam ca este putin cam mult insa urma cea mai lunga proba din raliu si nimic nu era imposibil. Am decis sa riscam totul pe ultima proba si astfel am luat decizia impreuna cu Dragos de a lasa in parcul de service ambele roti de rezerva, genti, apa, chiar si camera video.

Am considerat ca o eventuala pana ne-ar fi ‘’aruncat’’ in afara punctelor insa era similar cu un abandon. Stiam amandoi ca nu era suficineta decizia de a usura masina cu aproximativ 40 de Kg si astfel incepea cea mai grea lupta, cu stapanirea de sine. Pe drumul de legatura dela parcul de service pana la startul ultimei probe speciale, aproape ca nu am vorbit intre noi. Cred ca deja ne gandeam amandoi la aceleasi lucruri fara sa comunicam. Am ajuns la start si nu aveam nici un alt gand sau stres, stiam doar ca trebuie sa mergem cat de tare puteam cu eficienta maxima. Dragos a reusit sa faca cele mai bune 17:53:6 minute din viata lui ca navigator oferindu-mi incredere, astfel ajunsi in stopul unde urma sa vedem timpul, aflam ca am reusit sa scadem 11.3 secunde si eram pe locul 1 la numai 1.7 secunde distanta. Au urmat momente in care am trait cele mai intense sentimente de bucurie. Pot sa spun ca e cea mai frumoasa senzatie sa ai lacrimi in ochi de bucurie.

Ma bucur enorm de victoria obtinuta aici, fiind priul raliu castigat din cariera, la Brasov, astfel oferindu-i lui Dragos una dintre cele mai mari bucurii, castigarea unui raliu la el acasa.


Desi am castigat nenumarate etape de VTM sau alte curse, spun fara sa ma gandesc prea mult ca aceasta victorie face mult mai mult decat toate celelalte la un loc. Victoria a fost atat de intens traita si datorita faptului ca principalii nostri adversari au mers foarte tare si nu i-am deasit datorita unor problemelor tehnice. Ii felicitam pe Bogdan Nastase/ Alex Popidan pentru acest raliu dar si pe Viorel Ivan/ Gheorghe Dumitru pentru titlul castigat inca din aceasta etapa.’’

Aceasta victorie obliga practic echipajul 445 sa ia startul si in ultimile doua etape din Campionatul National de Raliuri de la Arad si Iasi, acum ocupand pozicita a II a in cadrul Cupei DACIA, chiar daca si prezenta la Brasov a fost chinuita datorita problemelor financiare.

Alex Mirea : ‘’Ne dorim si mai mult acum sa ajungem la startul ultimilor doua etape. A fost greu si pana acum dar acum e si mai greu. Pentru Tara Barsei am reusit sa facem rost de doua anvelope abia in ziua startului.’’

Echipajul format din Alex Mirea-pilot/ Dragos Despinoiu-copilot este sustinut la Raliul Tara Barsei de www.RCApeROTI.ro – cel mai ieftin RCA, www.dinmarleasing.ro – autovehicule rulate, www.audiotrust.ro – studio audio si www.pensiuneagallery.ro – pensiunea Gallery Brasov.

PR : alexmirea.ro

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro