Publicitate

Raliul Aradului a fost cu succes pentru echipajul brașovean Dan Gîrtofan/Adrian Berghea. Giri și Adi au reușit să termine pe locul 3 cursa arădeană, adunând astfel puncte prețioase în clasament, unde lupta pentru cele trei locuri pe podium este foarte aprinsă. „A fost un raliu greu, lung și consistent. Probele speciale s-au succedat foarte repede, nici nu ai avut timp să respiri. Au fost 120 de km de speciale comasați într-o singură zi, astfel că am avut ceva de alergat. Pentru noi raliul s-a terminat cu bine. Nu pot să mă plâng prea tare de rezultat, deși poate puteam mai mult. Trebuie să recunosc că am fost și norocoși la Arad. Am făcut pană chiar pe proba care s-a anulat și asta ne-a ajutat să nu pierdem timp prețios. Am fost salvați și de noroc, dar ăsta este sportul cu motor, și norocul și ghinionul fac parte din joc”, a spus Dan Gîrtofan.

Giri a precizat că mai este de lucrat la setările mașinii sale, Škoda Fabia S2000: „Mai avem de umblat la ținuta de drum pentru că a fost un raliu total diferit față cel de la Sibiu sau cel de la Bacău. În partea a doua la Arad a trebuit să facem niște modificări pentru că lucrurile nu mergeau cum trebuie. Am umblat la puntea spate și totul s-a schimbat în bine. Ne apropiem cu pași repezi de ținuta de drum optimă a mașinii, echipajul funcționează din ce în ce mai bine, echipa tehnică la fel și asta nu poate decât să ne bucure și să ne dea încredere pentru viitor”.

 

Cu doar două etape rămase din campionat, lupta la vârf este una foarte interesantă. „Următoarele runde sunt foarte importante pentru că ele vor decide ierarhia finală. Noi ne dorim să avem parte de curse reușite și care să ne aducă puncte, ca să ne clasăm cât mai sus pe podium la finalul sezonului. Mașina are un potențial fantastic, pe care nu l-am descoperit încă în totalitate. Se pot face lucuri incredibile cu ea și sperăm să ne ajute să ne îndeplinim obiectivul propus”, a mai dăugat Giri.

 

Dan Gîrtofan a ținut să-l îmbărbăteze pe Csaba Spitzmuller, pilotul maghiar având serioase probleme de sănătate ce-l țin departe de probele speciale: „Îmi pare foarte rău pentru Csaba. Știu că are probleme serioase de sănătate, dar sper să se facă bine cât mai rapid și să-l vedem din nou lângă noi, pe probele speciale. Chiar dacă este un adversar de pe urma absenței căruia am profitat în clasament, este un om deosebit și îi doresc multă sănătate și îl așteptăm cât mai repede la volan și în luptă cu timpul pe specialele de la noi”.

 

Managerul proiectului Škoda România Motorsport, Mircea Niță, a apreciat că „Raliul Aradului a fost unul extrem de rapid, macadamul de pe malurile Mureşului fiind unul de bună calitate, dar pe care lupta dintre piloţii români şi cei maghiari a demonstrat importanţa menajării materialului de concurs. Cu prilejul acestei etape, echipa Škoda România Motorsport a colaborat şi cu Škoda Rally Team Ungaria, ocazie cu care am identificat şi câteva aspecte de îmbunătăţit privind setările maşinii, care ne-au dat ceva bătăi de cap, mai ales la începutul zilei. Ne bucurăm de rezultatul lui Giri şi Adi, mai ales în contextul în care aveam nevoie şi de ceva succes în urma abandonului de la Sibiu. Sperăm în continuare să facem treabă bună la Braşov şi la Iaşi, să rezolvăm micile probleme cu setările maşinii şi să fim cel puţin la fel de urmăriţi pe probe”.

 

Dan Gîrtofan și Adrian Berghea doresc să le mulțumească partenerilor principali Škoda România și Alexandrion Grup România pentru sprijinul lor, dar și celorlalți susținători foarte importanți, Mobil 1 prin Lubexpert România, Fidelis Energy România și www.prorallyperformance.ro, care au făcut posibil întregul proiect din 2012.

 

foto: Rallymagazin.ro

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro