Publicitate

  • Marco Tempestini şi Bogdan Marişca vor lua startul la Tess Rally Braşov la bordul unor bolizi de ultima generatie: Subaru Impreza STI R4
  • Daniel Ungur revine la dragostea sa mai veche, Mitsubishi Lancer Evo VI, maşină  alături de care a fost campion naţional al Grupei N
  • Vlad Cosma este pregătit sa-şi apere titlurile obţinute sezonul trecut
  • Simone Tempestini face trecerea pe o maşină cu tracţiune integrală iar Florinel Tincescu are un nou copilot

 

19 săptămâni, 138 de zile şi 3.312 ore i-au ţinut departe pe fanii raliurilor din România de probele speciale. Aşteptarea a luat sfârşit pentru că în perioada 30-31 martie se va da startul în sezonul 2012 al Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop la Braşov. Napoca Rally Academy, echipa campioană în anul 2011, porneşte la drum în acest nou sezon cu un singur gând: obţinerea celui de-al doilea titlu consecutiv de campioană la echipe.

 

Marco Tempestini şi Dorin Pulpea vin cu moralul ridicat după reuşita din Rally Islas Canarias El Corte Inglés, unde au obţinut primul podium pentru un echipaj românesc în Intercontinental Rally Challenge.

Păstrarea titlului de campioană naţională la echipe pentru Napoca Rally Academy va fi obiectivul nostru principal. Deasemeni, vom continua să susţinem tinerii piloţi, precum Vlad Cosma, Simone Tempestin şi Florinel Tincescu. La fel ca în fiecare an, eu şi Dorin ne propunem să avem ritmul din raliurile la care luam startul în afara ţării şi să fim ocoliţi de probleme tehnice. Dacă vom reuşi acest lucru, cu siguranţă că ne vom afla în lupta pentru titlul de campion naţional absolut până la sfârşit.

Vreau să le mulţumesc în mod special celor de la Lukoil pentru colaborarea frumoasă pe care am avut-o în ultimele două sezoane. În 2012, cei din Rusia au luat decizia de a nu se mai implica în raliuri, urmând să-şi concentreze eforturile în competiţiile desfăşurate pe circuite şi în Campionatul Mondial de Turisme ( WTCC ). Le urăm mult succes şi sperăm să revină cât mai repede alături de noi.a declarat Marco Tempestini.

 

Ediţiile din 2006 şi 2010 i-au adus echipajului Bogdan Marişca – Sebastian Itu cea mai înalta treaptă a podiumului la Braşov. În 2011, cei doi au fost foarte aproape să-şi treacă în cont o nouă victorie, însă la final s-au clasat pe poziţia secundă la capătul unui duel captivant.

Emoţiile startului într-un nou sezon al Campionatului Naţional de Raliuri ne-au cuprins şi pe noi, mai ales că anul acesta vom evolua pe o noua maşină, un Subaru Impreza STI R4. Sper ca împreună cu Sebi Itu, să ne adaptăm cât mai repede la ţinuta de drum a noii maşini. Bineînţeles că ne dorim o clasare cât mai bună la sfarşitul raliului, care s-ar traduce şi în puncte importante pentru echipă, păstrarea titlului la echipe fiind unul dintre obiectivele noastre principale în 2012.” a spus Bogdan Marişca.

 

Campion naţional al clasei 19 în 2011 cu trei etape înainte de finalul sezonului, echipajul Daniel Ungur – Anton Avram va ataca în acest an clasa 11 la volanul unui Mitsubishi Lancer Evo VI.

 

Mă întorc la dragostea mea mai veche, Mitsubishi Lancer Evo VI. Am mai pilotat o astfel de maşina timp de patru sezoane, între 2001 şi 2005, iar în ultimul an am reuşit să câştig titlul de campion naţional la Grupa N. Eu şi Toni, avem două obiective foarte clare: păstrarea titlului de campioană naţională pe echipe pentru Napoca Rally Academy şi câştigarea clasei 11.” a spus Danny Ungur.

 

Vlad Cosma şi Florin Dorca, au reuşit anul trecut să câştige Citroen Racing Trophy, clasa 6 şi să fie primii în clasamentul rezervat Juniorilor. În 2012 cei doi rămân în bătălia aceleiaşi clase la volanul Citroen-ului C2R2 MAX.

 

Sezonul acesta ne propunem să mergem cât mai tare şi să nu ne mai concetrăm exclusiv pe obţinerea de rezultate. Dacă vom reuşi acest lucru, cu siguranţă acestea nu vor întarzia să apară. Dacă anul trecut 5 secunde au făcut diferenţa între locul 1 şi 2 la finalul sezonului, anul acesta vrem să fim cu 5 secunde în faţa locului 2.” a spus Vlad Cosma.

 

Simone Tempestini va evolua în 2012 alături de acelaşi copilot experimentat de anul trecut, Lucio Baggio. Cei doi vor lua startul la Tess Rally Braşov pe noua lor maşină, un Subaru Impreza STI N15.

 

Anul acesta voi continua să acumulez experienţă, mai ales că am trecut pe o maşină mult mai puternică. Am efectuat peste 250 de kilometri de teste în Italia cu noua maşină pe circuitul de la Franciacorta dar şi pe probe speciale utilizate în Rally di Luino-Montegrino. Maşina este mult mai puternică şi diferită decât toate maşinile pe care am mai concurat până acum şi sper să mă adaptez cât mai repede. De-abia aştept să înceapă Tess Rally Braşov! „ a spus şi Simone Tempestini. 

 

Florinel Tincescu, campionul de anul trecut al debutanţilor în Cupa Dacia, va lua startul în acest sezon pe un automobil Dacia Logan alături de un nou copilot.

 

Eu şi noul meu copilot Iulian Nicolaescu vom evolua ca şi sezonul trecut pe un automobil Dacia Logan. Weekend-ul trecut am participat la o sesiune de teste la capătul careia mă pot declara foarte mulţumit de cum a decurs aceasta. L-am avut în dreapta pe Bogdan Marişca, de la care am avut şi am foarte multe de învăţat. Sezonul acesta ne dorim o poziţie cât mai bună în clasamentul Cupei Dacia dar şi un loc pe podiumul clasei 9. a spus Florinel Tincescu.

 

Vineri, 30 martie, echipa Napoca Rally Academy aşteaptă toţi fanii raliurilor să guste spectacolul care va fi oferit de membrii echipei pe parcursul celor două probe speciale ale zilei, “Poiana Braşov” şi Super speciala “Braşov Rally Show” cu începere de la ora 17.43  pe străzile oraşului, iar sâmbătă, 31 martie, pe cele 6 probe speciale ale zilei finale a Tess Rally.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro