Publicitate

Dupa victoria obtinuta la Tulcea si consolidarea pozitiei de lideri ai campionatului, incepand cu 17 iunie ESD Rally Team isi va muta “comandamentul” in Cluj Napoca unde la sfarsitul saptamanii va participa cu 5 echipaje la Transilvania Rally, un raliu mixt de asfalt si macadam, foarte tehnic si rapid. Anul trecut echipa  pleca de la Cluj cu maxim de puncte prin victoria echipajelor Francois Delecour- Dominique Savignoni la clasa 2 si in clasamentul general, si Raul Badiu – Razvan Hulea la clasa 9 si Cupa Dacia.

delecour cluj 2013

Daca la ultimele doua etape Arad si Tulcea, Francois Delecour lua startul cu Subaru Impreza N15, o masina de clasa 3, la Transilvania Rally va reveni pe Peugeot 207 S2000,in cadrul clasei regina, aceeasi masina cu care a participat si la prima etapa a campionatului, cea de la Brasov, dar si masina cu care anul trecut a castigat Transilvania Rally. “Sunt incantat de revenirea la modelul S2000, Transilvania Rally nu va fi un raliu usor, suntem pregatiti sa ne aparam pozitia in clasamentul general, mai ales ca se anuntat o lupta interesanta, fiind o etapa foarte bine cunoscuta de colegii nostri. ” 

 

manfred stohlLa Cluj echipei i se va alatura pilotul austriac Manfred Stohl binecunoscut pentru rezultatele sale din WRC, in 2000 acesta fiind clasat pe locul 1 la nivel mondial in intrecerea PWRC, dar si locul 4 in 2006 la nivel mondial. Manfred Stohl va lua startul pe un Subaru Impreza N15 in cadrul clasei 3, masina care e preparata de echipa sa de ingineri de la Stohl Racing  , si care a fost folosita in ultimele doua etape de Francois Delecour, iar in dreapta o va avea pe experimentata Tina Monego cu care a colaborat atat in campionatul national cat si in cel mondial. “Ne bucuram de noua experienta alaturi de ESD Rally Team. Desi colaborarea pe partea tehnica a inceput inca de anul trecut iata si momentul in care ne alaturam pe plan sportiv proiectului. Speram ca debutul nostru in Campionatul Romaniei sa fie unul cu rezultate bune, atat pentru noi cat si pentru echipa

 

Al treilea echipaj este cel format de Raul Badiu si Levente Csegzy pe Renault Megane N4, in cadrul clasei 3. In ciuda unei evolutii foarte bune dar cu un abandon tehnic la Tulcea,se afla pe locul 3 la clasa si vine la Cluj motivat petru obtinerea un rezultat bun. Acesta are la dispozitie masina cu care Francois Delecour reusea timpi foarte buni in clasamentul general la Cluj in 2012. Obiectivul sau este de a parcurge cati mai multi km de proba speciala, masina utilizata pana acum Renault Clio R3 nefiind gata pentru acest raliu. “La Cluj intodeauna m-am simitit ca acasa, ne dorim sa acumulam cat mai multa experienta pe aceasta suprafata, pana in acest moment singurul raliu de asfalt fiind cel din debutul campionatului. Experienta va fi foarte interesanta deoarece la acest raliu vom fi la comenzile unui Renault Megane N4.” 

megane Esd

Bogdan Barbu – Petru Paler, actualmente locul doi la Cupa Dacia, dupa 3 etape si doar 2 participari si victoria de la Tulcea tinteste pozitia de lider la Cupa Dacia de care il despart doar 3,4 puncte, precum si podiumul la clasa 9, dar cel mai important aducerea de cat mai multe puncte pentru echipa alaturi de colegii sai. “Ne dorim sa aducem cat mai multe puncte echipei prin castigarea clasei la  acest raliu, Clujul este un raliu foarte frumos cu probe de viteza dar si tehnice.”

 

Debutantii echipei Andrei Craciunescu – Alina Pop, la al doilea raliu in aceasta formula in cadrul Cupei Dacia si al clasei 9, si primul raliu pe asfalt pentru Andrei, vor continua acomodarea cu masina si cu suprafata de rulare avand ca obiectiv cresterea treptata a ritmului si acumularea a cat mai multi kilometrii de proba speciala. “Incercam sa acumulam cat mai multa experienta, sa crestem ritmul de la un raliu la altul. Pentru noi aceasta este prima experienta pe asfalt  “

 

ESD Rally Team este sustinuta in 2014 de: Visit Romania, Environment & Sport Development, Viarom, Apa Nova, Dalkia, Acvatot, Sis Finance, Veolia Water Solutions. Asistenta tehnica este asigurata de Mival Mach 1 .

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro