Batalia din spatele lui Hora

● Daniel Onoriu si Paul Andronic, o lupta spectaculoasa pentru locul doi
● Tempesta a prins podiumul intr-o grupa N fara restrictoare

Cea de-a doua etapa a dublei de la Teliu a consfintit victoria lui Lucien Hora. Resiteanul a castigat ambele etape ale “Trofeului” si implicit a fost incoronat “Rege de Teliu”, castigand trofeul  “King of the Hill”, oferit celui mai rapid pilot al weekend-ului.

Doar cateva secunde a fost pusa la indoiala cea de-a doua victorie a lui Hora, in etapa de duminica. Aceste secunde s-au scurs intre anuntul oficialului de traseu privind oprirea resiteanului in “postul opt” si telefonul dat de acesta catre staful tehnic, in care anunta ca bolidul nu are nimic si ca va “urca” in mansa a doua de concurs.
O concluzie generala rostita atat in regruparea de dupa sosire dar si intre spectatori este ca in acest moment (a se citi sezon) Hora nu poate fi invins decat de el insusi.

Cum cei doi frati Dumitrescu, piloti de monopost, nu pot nici ei, se pare in principal din cauza unor dificultati financiare, sa emita pretentii la locul intai, putem considera lupta pentru cel mai inalt loc al podiumului de premiere rezolvata.

Spectacolul continua insa, pentru locul doi al clasamentului Open. Bucurestenii Onoriu (campion en-titre) si Andronic au oferit si duminica numerosilor spectatori veniti la Teliu un spectacol pe masura valorii lor. A castigat si de aceasta data Paul care pare sa fi gasit in sfarsit solutia ideala pentru setarile bolidului sau. Campionul en-titre a fost confruntat si la Teliu, ca si la prima dubla a sezonului, de probleme tehnice. Probleme care se pare ca provin in pricipal din motive financiare.


La grupa A a triumfat si duminica brasoveanul “Gugu” Graef. Un fost campion national absolut care in acest sezon evolueaza intr-o grupa in care se pare ca nu prea are adversari pe masura valorii sale.

“Abonatul” locului intai ai grupei N, Christian Nistoran, a recidivat conform asteptarilor si duminica, acesta in conditiile in care pe langa redutabilii Sorin Iliescu si Dan Luncan, i-a avut printre adversari si pe Tempesta si Lucian Preda. Ambii ralisti. Trebuie sa specificam insa faptul ca Tempesta a evoluat cu o masina de grupa N  “pura”, in timp ce resiteanul este beneficiarul deciziei federale pentru acest sezon conform careia in CNVC automobilele de grupa N nu au restricor, ceea ce face din ele adevarate automobile de grupa H.

In incheiere, dar nu in cele din urma, sa consemnam a patra victorie consecutiva , la grupa I (automobile istorice) a pilotului Horia Popescu. Horia este una si aceeasi persoana cu presedintele clubului autobilelor de epoca si de asemenea cu persoana care de mai bine de doi ani face demersuri “istorice” pe langa FRAS, ca el si colegii lui pasionati sa fie primiti in randul sportivilor de “coasta” . Multumim Horia Popescu pentru pata de culoare adusa in aceasta ramura al automobilismului sportiv romanesc. Felicitari tie si colegilor tai pentru efortul de a mentine in competitia sportiva bolizii anilor copilariei noastre. Felicitari chiar daca unii dintre pilotii grupei “I” inca nu au reusit sa se incadreze in rigorile regulilor si protocoalelor sportive.

Desfasurata in zile caniculare, Trofeul Teliu, si-a sarbatorit si duminica seara castigatorii, dupa care o ploaie torentiala i-a acompaniat pe participanti spre casele lor.

Rezultate si clasamente complete pe www.autorally.ro, aici.

Trofeul Teliu – parteneri
Trofeul Teliu este sustinut de Consiliul Local si Primaria Teliu in dubla calitate de coorganizator si partener oficial, de Contempo Cars – Dealer regional BMW, in calitate de partener principal si de partenerii Valea cu Flori – dezvoltator imobiliar, Kampur Service si Espavo.


Dan Craciun
Echipa Autorally