Lucian Răduț, marele campion al Trofeului Câmpulung Muscel

Lucian Răduț a câștigat Trofeul Câmpulung Muscel 2015, la volanul unui Mitsubishi Lancer Evo VIII. El a câștigat ambele manșe de concurs cu un timp comulat de 2:57.689. Pe locul doi s-a clasat Paul Andronic (Mitsubishi Lancer EVO IX), la un ecart de aproape două secunde și jumătate față de campion. Pe podium a mai urcat Andrei Dumitrescu la comenzile unui monopost Tatuss, care i-a întrecut pe  Costi Stratnic (BMW 135d), Șerban Andrei (Skoda Fabia) și Dan Prepeliță (Audi RS4).

Trofeul Campulung Muscel 2015

Ion Nicolae (Mitsubishi Lancer Evo VIII) a câștigat grupa N, devansându-i pe Alexandru Mitroi (Mitsubishi Lancer Evo X) cu o jumătate de secundă și pe Raul Szene (Mitsubishi Lancer Evo IX) cu aproape o secundă si jumătate.

 

Grupa A a fost câștigată de Adi Sotingeanu (Subaru Impreza GC8), care a avut un avans de 1.2 secunde față de Bogdan Ungureanu (Mitsubishi Lancer Evo IX) și de 1.35 secunde față de Radu Ortelecan (Mitsubishi Lancer Evo VI).

 

Clasamentul mașinilor cu două roți motrice a fost condus de Andrei Șerban (Skoda Fabia), urmat de Alex Mirea (Honda Civic EP3) și Claudiu Ciucă (Renaul Megane), iar în clasamentul mașinilor cu două roți motrice cu peste 3000 de cmc, Costi Stratnic (BMW 135d), a fost urmat de Florin Voicu (Ferrari 430 Challenge).

 

Aproximativ 7000 de spectatori au fost prezenți, duminică, pe traseul de la Lerești- Voina, la Trofeul Câmpulung Muscel 2015, organizat de Clubul Sportiv Brothers Motor Sport, sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv și cu sprijinul primăriilor Câmpulung și Lerești.

public

Etapa a VI-a în cadrul Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop s-a dovedit a fi un adevărat regal automobilistic. Numeroșii și entuziaștii spectatori a fost răsplătiți din plin de spectacolul realizat de piloți.

 

Două defecțiuni tehnice au făcut ca doi dintre favoriții la titlu să nu reușească să ia puncte la Câmpulung. Ovidiu Zaberca a ieșit în decor în ziua antrenamentelor, fiind nevoie trasportarea sa la Spitalul Județean de Urgență Pitești pentru investigații. Duminică, în ziua concursului, în prima manșă, Cornel Gărdean a fost forțat și el să renunțe la competiție, incidentul rutier nefiind însă unul cu urmări asupra pilotului.

 

Premierea la general, organizată pe traseu, a fost oficializată de către ministru Energiei, Andrei Gerea, și el tot argeșean.

 

Șampanie și emoție la cote maxime
În Piața Primăriei municipiului Câmpulung a avut loc festivitatea de premiere extinsă, trofeele fiind înmânate de către prefectul județului Argeș, Mihail Oprescu, primarul interimar al municipiului, Liviu Țâroiu, viceprimarul Bogdan David, deputatul Gheorghe Marin, autoritățile locale din Lerești și de către partenerii evenimentului.

Nicu Zaberca

Într-un moment plin de emoție, titlul King of the Hill a fost primit de Nicolae Zaberca, tatăl lui Ovidiu Zaberca, cel care a primit încurajări la scenă deschisă din partea publicului. Președintele FRAS, Norris Măgeanu, a premiat două talente locale, pe Fabian Glonț și pe Măriuca Enache, cea care a și intonat Imnul României în debutul ceremoniei.

 

Organizatorii Trofeului Câmpulung 2015, eveniment susţinut şi promovat de către Consiliul Judeţean Argeş, mulțumesc publicului prezent la cursă, piloților pentru spectacolul făcut, partenerilor care s-au implicat în realizarea evenimentului și tuturor partenerilor media.

 

Parteneri ai evenimentului: SILDVB, Primăria Comunei Lereşti, Nurvil-Audi, Pasteur Caroseria, M- Carbon Parts, Pentarom, DJTS Argeş, Kilicom, Magic Safe Security și Kiss FM!