Publicitate

O strategie cu o singură oprire a fost adoptată de majoritatea piloților pentru Marele Premiu de la Monaco, cursa care generează cele mai reduse energii asupra pneurilor din tot sezonul, și în care gerstionarea degradării nu a fost fără doar și poate mai puțin vitală în obținerea unui bun rezultat. Aceasta a fost cheia pentru victoria pilotului Red Bull, Daniel Ricciardo pornit din pole position pe un set de pneuri noi P Zero roz hypersoft, la fel ca și ceilalți piloți din top zece. Controlul ferm pentru menținerea pozițiilor combinat cu dificultatea proverbială de a depăși pe această pistă a generat o cursă lentă. Turul record a venit abia în ultima parte a cursei grație pilotului Red Bull, Max Verstappen care a trecut de pe ultrasoft pe hypersoft după 48 de tururi. Cel mai bine clasat pilot care a pornit pe o altă compoziție de pneu a fost Nico Hulkenberg de la Renault care a pornit de pe locul 11 pe grilă pentru a încheia pe opt, după ce a adoptat o strategie alternativă cu o singură oprire, ultrasoft-hypersoft. Cursa s-a desfășurat pe o vreme caldă și uscată în ciuda unei ploi ușoare cu o oră înaintea startului, cu temperaturi ambientale în jurul a 18 grade și 2 de grade la nivelul pistei.

MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „Am văzut mai mult decât un amestec de strategii anul acesta la Monaco, mult mai mult decât am avut în anii precedenți, confirmându-se astfel presupunerea că noul hypersoft va juca un rol important aici adăugând o nouă variabilă acestui mix. Rezultatul a fost cel mai rapid tur de pistă de la Monaco, mulțumită unui pneu pe care piloții s-au bucurat să-l utilizeze atât în calificări cât și în grand prix. Cu o pistă ce a evoluat constant și o compoziție de pneu nouă pentru mai multă aderență, cei mai mulți piloți au reușit să extragă maxim în funcție de propriile strategii.

Daniel Ricciardo a câștigat cursa așa cum era de așteptat cu o singură oprie, trecând de pe hypersoft pe ultrasoft în turul 17 (devenind primul ocupant de pole position care câștigă cursa din 2014 încoace)

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro