Publicitate

Runda 3 din 20 – Shanghai, 14-16 aprilie 2017

 

În Bahrain vor fi utilizate aceleași trei compoziții selectate și în China: prima dintre cursele derulate imediat una după cealaltă. Sakhir este un circuit care mai mult decât orice testează tracțiunea, și este de asemenea, prima cursă derulată nocturn din acest sezon, startul și sosirea având loc seara la lumina reflectoarelor. Drept rezultat, modelul comportamentului pneurilor și evoluția pistei nu este exact aceeași ca în cazul unei curse convenționale derulate după amiază. Anul trecut, strategia câștigătoare a fost cu trei opriri, cu aceleași compoziții nominalizate ca și acum.

CIRCUITUL DIN PUNCTUL DE VEDERE AL PNEURILOR:

  • Pirelli cunoaște foarte bine această pistă, una favorită pentru testele derulate de-a lungul anului pentru serii diferite.
  • Tacticile pot varia: degradarea termică este un factor important.
  • Temperaturile în scădere la fiecare sesiune fac ca suprața să tindă să devină mai rapidă.
  • Limitarea motricității spate, datorită solicitărilor tracțiunii.
  • Liniile drepte lungi pot face ca pneurile să se răcească și provoacă apariția efectului de graining.
  • Una dintre cele trei curse nocturne de anul acesta, alături de Singapore și Abu Dhabi.

 

 MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACINGCel mai mare câștig la Sakhir se va vedea în tracțiune: este un circuit de tip start-stop, astfel că punerea puterii la sol optim și păstrarea pneurilor spate în condiții bune este foarte important. Anul trecut am avut un procent destul de mare de uzură și degradare, astfel că va fi interesant să vedem cum se vor schimba aceste date odată cu introducerea pneurilor cu specificație 2017. Cea de-a doua sesiune de antrenamente libere va fi în mod special important, fiind singura derulată în condiții representative pentru calificări și cursă.

CE ESTE NOU?

  • Pentru primele cinci curse echipele vor avea toate câte șapte seturi din cea mai soft compoziție disponibilă, patru seturi din compoziția de mijloc, și două din cea mai dură, dintre cele trei nominalizate.
  • Bahrain este de asemenea și prima rundă a primului sezon al Campionatului FIA Formula 2, care este noul nume al seriei GP2: Pirelli este furnizor de pneuri.

 

PRESIUNEA MINIMĂ RECOMANDATĂ ÎN PNEURI LA BAHRAIN (SLICK-uri):

21,5 psi (față) – 20.0  psi (spate)

 

UNGHIUL DE CĂDERE, LIMITĂ:

-3.75° (față) | -2.00° (spate)

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro