Publicitate

Lewis Hamilton a câștigat pentru Mercedes o cursă care a fost puternic influențată de primul tur, când doi dintre rivalii săi s-au accidentat și mașina de securitate a ieșit pe pistă pentru cinci tururi. Un număr de piloți au efectuat oprirea sub safety-car în special cei care s-au accidentat, respectiv pilotul Ferrari, Sebastian Vettel și Valteri Bottas de la Mercedes, ambii trecând pe pneuri soft în turul doi după care au mai efectuat o singură oprire în ultimele tururi ale cursei. Strategia pentru Mercedes și Red Bull a fost să pornească pe supersoft: Hamilton (împreună cu Max Verstappen) apoi au trecut pe soft pentru stintul final. Pilotul Ferrari, Kimi Raikkonen a adoptat o strategie alternativă cu o singură oprire care i-a adus în final clasarea pe podium.

Hamilton a primit un trofeu special „gorilla” tricolor pentru victoria sa, creat de celebrul sculptor francez, Richard Orlinski pentru a celebra sponsorizarea Pirelli pentru Marele Premiu al Franței.

 

MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING – „O prognoză de vreme incertă a complicat jocul strategic de azi, riscul de ploaie făcând echipele să încerce să evite riscul de a fi prinse pe pneurile nepotrivite. Ploaia însă nu s-a materializat, dar a fost un alt factor potențial de care s-a ținut cont. Așa cum ne-am așteptat aceasta a fost o cursă pentru o singură oprire pentru cei mai mulți dintre piloți, dar a existat o mare varietate opriri, inclusiv câteva stinturi foarte lungi pe pneuri soft. L-am văzut de asemenea pe Sebastian Vettel și pe Valtteri Bottas încheind cursa în forță cu două opriri diferite, cu Ferrari și Mercedes împărțindu-și strategiile între mașini, și reacționând la condițiile de cursă. Aceasta ne-a confirmat așteptările că toate cele trei compozițiile au fost alegeri valabile ca parte din startegia generală a cursei, oferind performanțe semnificative.

 

Lewis Hamilton a câștigat cursa printr-o strategie cu o singură oprire, trecând de pe supersoft pe soft în turul 33. Aceasta a fost aceeași tactică adoptată și de Max Verstappen sosit pe doi, deși pilotul Red Bull a oprit mult mai devreme. Pilotul Ferrari, Kimi Raikkonen pe trei a avut o altă opțiune, pornind pe ultrasoft și apoi încheind pe supersoft. Aceasta i-a permis finlandezului să facă un pas crucial în ultimele tururi ale cursei pe care a încheiat-o cu ultima pozitie pe podium. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro