Publicitate

Pentru Ungaria s-a făcut aceeași selecție de pneuri ca și pentru Germania (medium, soft, ultrasoft), cele două circuite având puncte comune – dar și multe diferențe notabile. Hungaroring reprezintă o înșiruire constantă de viraje, ceva în genul secțiunii Motodrom de pe Hockenheim, dar spre deosebire de Germania nu există nicio zonă de respiro pentru pneuri, pe turul de pistă relativ scurt de pe Hungaroring – și niciun moment de odihnă pentru piloți…

  • La fel ca și în Germania, cea mai importantă trăsătură este „golul” dintre pneurile nominalizate, fără supersoft între soft și ultrasoft. Medium este cea mai dură compoziție aici.
  • Este pentru prima dată când ultrasoftul este ales pentru pista întortocheată și denivelată de la Hungaroring.
  • Depășirile sunt extrem de dificile în Ungaria, ceea ce pune accent pe calificări și pe strategie. Manevrabilitatea și agilitatea sunt mult mai importante decât puterea efectivă.
  • Este mai mult despre aderența mecanică decît aerodinamică, în ciuda nivelului mare de apăsare utilizat de monoposturi.
  • O strategie cu o singură oprire supersoft-soft a fost soluția câștigătoare adoptată anul trecut de Sebastian Vettel (aleasă și de majoritatea piloților) într-o cursă influențată de apariția prematură a safety-car-ului.

 

MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „După excepționalul start în forță al acestui an, Ungaria marchează tradițional pauza de la jumătatea sezonului, astfel că echipele se vor strădui să termine în forță prima parte a anului. Ungaria este adeseori decisă în calificări, astfel că va fi interesant de văzut efectul pneurilor ultrasoft și cum se vor degrada pe ceea ce este de fapt o suprafață foarte încinsă, pe care pneurile lucrează permanent. Înțelegând asta, și modul cum ultrasoftul va relaționa cu restul gamei pe care o aducem pe acest circuit, va reprezenta cheia unei strategii câștigătoare. Pentru a treia oară anul acesta, avem un „gol” între compozițiile nominalizate: asta înseamnă că va fi o marjă aproape similară între cele trei pneuri, permițând diferite opțiuni strategice.

 

  • Ultrasoft vine pentru prima dată în Ungaria.
  • Al doilea test al sezonului va avea loc marți și miercuri după Marele Premiu al Ungariei. Toro Rosso va utiliza o a doua mașină în ambele zile pentru programul de dezvoltare al pneurilor Pirelli 2019. Și în 2017 a mai avut loc un test la Hungaroring, astfel că echipele au suficiente date despre această pistă.
  • Pneul ultrasoft a fost pe larg selectat pentru Marele Premiu al Ungariei: Renault a făcut cea mai agresivă alegere cu 10 seturi de ultrasoft pentru fiecare pilot.

 

PRESIUNEA MINIMĂ DE START (slick) UNGHIUL MAXIM DE CĂDERE
19.0 psi (față) | 18.0 psi (spate)                        -3.75° (față) | -2.00° (spate)

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro