LEUL PEUGEOT ANIVERSEAZĂ 160 DE ANI DE EXISTENTA

 

PEUGEOT va prezenta pe 8 martie un Leu de dimensiuni extraordinare la Salonul Internațional Auto de la Geneva. Sculptura simbolizează mândria, forța și excelența mărcii, care are o istorie de peste 200 de ani. Această operă de artă spectaculoasă și atemporală a fost concepută de designerii din cadrul PEUGEOT Design Lab. Noul ambasador PEUGEOT, Leul aniversează 160 de ani de existență a siglei emblematice.

 

PEUGEOT prezintă noul ambasador al mărcii la Salonul de la Geneva. Acest Leu este o expresie artistică monumentală, având o lungime de 12,5 metri și o înălțime de 4,8 metri. El simbolizează mândria mărcii în ansamblu, aceea de a fi ridicat PEUGEOT la un standard de calitate fără compromis, un angajament ferm ancorat în ADN-ul mărcii.

 

Emblemă a mărcii PEUGEOT în ultimii 160 de ani, Leul care se deplasează pe o săgeată a fost creat pentru prima dată în 1858. Acesta simbolizează cele trei calități ale fierăstrăului PEUGEOT produs inițial de către marcă: flexibilitatea lamei, duritatea dinților și viteza tăierii. Săgeata transpune noțiunea de viteză.

 

Această sculptură a fost concepută de designerii din cadrul PEUGEOT Design Lab. Misiunea lor este de a pune toată experiența și know-how-ul PEUGEOT în serviciul clienților care nu provin din industria auto.

 

 „Creatorii au conceput un design iconic și atemporal pentru acest Leu monumental, cu suprafețe fluide și sculptate. Dimensiunile sale spectaculoase accentuează caracterul solid, puternic și durabil al Leului. Postura sa, stând în picioare, avansând cu hotărâre, dar fără agresivitate, este un gaj al seninătății și al încrederii în viitor”, explică Gilles Vidal, director de design PEUGEOT.