NOUA SEMNATURA A MARCII CITROËN

 

CITROËN “INSPIRED BY YOU”

NOUA SEMNATURA A MARCII

 

După ce a dezvăluit Campania sa de brand “Citroën Inspired by You” la Salonul Auto de la Paris din 2016, Citroën dezvăluie noua semnătură a mărcii “INSPIRED BY YOU”, un slogan internațional, pe care îl va prezenta cu mândrie, pentru prima dată, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2017.

 

 

Încă de la înființare, marca Citroën nu a încetat să dezvolte soluții inovatoare pentru a îmbunătăți accesul la mobilitate. De la Traction Avant până la modelul 2CV, de la modelul Type-H până la Berlingo, de la Mehari până la E-Mehari, de la modelele Picasso MPV până la modelele Aircross, Citroën a participat la schimbările din societate ca un brand popular în cel mai lăudabil sens al cuvântului: o marcă a cărei sursă de inspirație o reprezintă oamenii și stilurile lor de viață.

 

Cu o ofertă generalistă, marca, renumită pentru orientarea către client își reînnoiște adevăratul spirit mai mult decât a făcut-o vreodată. Astăzi, acest spirit își găsește expresia naturală în noua semnătură globală: “INSPIRED BY YOU”.

Această semnătură a mărcii este parte a campaniei de brand “Citroën Inspired By You”, dezvăluită la Salonul Auto de la Paris din 2016 și aplicată la nivel internațional, cu precădere în America Latină și în China, în prima parte a anului 2017. Noul slogan – “INSPIRED BY YOU”, care va fi expus pentru prima dată la Salonul Auto de la Frankfurt 2017, reprezintă cea mai recentă expresie a noii dinamici a brandului și continuarea semnăturii “CRÉATIVE TECHNOLOGIE”, introdusă în 2009.

 

Mai mult decât o semnătură, “Inspired by You” este simbolul din spatele soluțiilor unice ale Citroën în termeni de :

• produse: C3 sau noile SUV-uri C3 Aircross și C5 Aircross. Noi modele care aduc un aer de prospețime în ceea ce privește experiența pasagerului pentru a îmbunătăți starea de bine, fiecare pe segmentul său.
• technologie: ConnectedCAM CitroënTM, Airbumps®și Progressive Hydraulic CushionsTM(suspensie dezvoltată ca parte a programului “Citroën Advanced Comfort” ).
• servicii: noi servicii de mobilitate precum Citroën Rent&Smile și Citroën Earn&Drive și servicii conectate precum aplicațiile mobile MyCITROËN și Scan MyCITROËN.
• relații cu clienții: părerile online exprimate pe site-ul Citroën Advisor sau noul concept de concesiune urbană ‘La Maison Citroën’.

 

Toate acestea sunt expresii ale transformării mărcii Citroën, care demonstrează spiritul noii semnături – “Inspired by You” , caracterizând întreaga structură a brand-ului.