Publicitate

2018 va fi pentru Simone Tempestini, campion mondial la juniori JWRC si castigator al WRC3, in 2016, un sezon in care va concura atat in Campionatul Național de Raliuri al Romaniei, cat si in Campionatul Mondial de Raliuri. Totul va incepe in acest week-end cu Saarland-Pfalz Rallye, etapa din campionatul german, aleasa pentru a testa masina pe care o va pilota in raliurile din CNR.

Credit foto: Andrei Tobosaru

Dublu campion al Romaniei in sezoanele 2015 si 2016, Simone va concura in etapele din campionatul intern la volanul unui Citroen DS3 R5, pregatit de catre echipa austriaca Wurmbrand Racing, si il va avea copilot pe Sergiu Itu. Programul din Campionatul Mondial de Raliuri va incepe in luna mai cu Vodafone Rally de Portugal, raliul unde, in 2017, s-a clasat pe podiumul WRC2. In WRC, pilotul Napoca Rally Academy se va afla la volanul unui Citroen C3 R5.

 

In acest week-end, Simone si Sergiu concureaza in ADAC Saarland-Pfalz Rallye, un raliu pe asfalt din campiontul german. Aceasta este „dezmorțeala” de dupa pauza competiționala de patru luni si prilejul de a testa Citroen DS3 R5, pe care il vor folosi in Campionatul Național de Raliuri. Prima etapa din campionatul Romaniei, Tess Rally, este programata la Brasov, in week-endul 23-25 martie.

Credit foto: Andrei Tobosaru

Q&A

Ce ți-ai propus pe plan intern in sezonul 2018?

Imi doresc sa particip la toate etapele si sa castig al treilea titlu in CNR. Voi folosi fiecare raliu ca antrenament pentru a creste ritmul si a fi pregatit pentru etapele din WRC. In plus, imi vor fi de folos in acomodarea cu noul copilot. Nu am mai mers cu Sergiu Itu de foarte multe sezoane si primele raliuri vor fi de acomodare.

 

Mai sunt cateva saptamani pana vei putea testa Citroen C3 R5. Ce asteptari ai de la acest nou model?

Vara trecuta am avut prilejul sa il testez si pot spune ca este mult mai bun comparativ cu DS3. Imi doresc sa fie fiabil si sa imi permita sa ma concentrez la probe, nu sa am in minte ca ar putea ceda ceva. Probele din WRC, in unele secțiuni, sunt foarte dure si ai nevoie de o masina care sa reziste. Sunt imbunatațiri in ceea ce priveste puterea si cuplul. Important este sa fie o masina care sa imi permita sa ma lupt de la egal la egal cu celelalte R5 din WRC.

 

Care este suprafața preferata? Asfalt sau macadam?

Macadamul, pentru ca pe aceasta suprafaţa am invațat sa conduc si imi face placere sa controlez masina pe suprafețe mai alunecoase.

 

Proba speciala preferata din CNR?

Proba Dangau, de la Cluj.

 

Raliul preferat din WRC?

Raliul Portugaliei.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro