Bucla de dupa-amiaza , identica cu cea de dimineata, a cuprins din nou patru probe speciale, cu un parc de service inainte de ultima, Arena Panzerplatte , cea mai lunga proba din intreg campionatul ( 48 km). Proba speciala cu nr.13 a Raliului Germaniei a fost cu ghinion pentru pilotul BP Ford , Miko Hirvonen , acesta fiind nevoit sa abandoneze la doar 3,5 km de finalul probei datorita unei probleme la transmisia Ford Focusului sau.
Ps 12 a fost castigata de norvegianul Peter Solberg, care a demonstrat din nou ca atunci cand nu are probleme tehnice poate pune probleme serioase echipajelor de uzina Citroen si Ford. Deasemeni si a doua trecere pe Arena Panzerplatte a fost castigata tot de norvegian.
Francois Duval ( Ford Focus) s-a plans de problemele de putere ale masinii sale in timp ce Kimi Raikkonen a parcurs Arena Panzerplatte 1 cu un brat rupt la suspensia spate . Nici Peter Solberg nu a fost ferit de probleme tehnice, acesta declarand ca in momentul franarilor masina are un comportament ciudat si ca nu stie care este problema.
Desi a castigat doua din probele speciale de dupa amiaza , spaniolul Dani Sordo a recunoscut ca a fost sfatuit de echipa sa incerce sa termine raliul , luandu-se astfel decizia ca acesta sa nu-l atace pe Sebastien Loeb. Acesta din urma, a incetinit ritmul pe aceasta a doua bucla, declarand ca va incerca sa-si pastreze pozitia fara sa mai forteze . Mai mult acesta a vrut sa abandoneze pentru a mai salva ceva din bugetul sau, insa sponsorul principal l-a sfatuit sa continue .
Clasament general provizoriu dupa Ps 14 :
Poz | Nr | Pilot | Timp | Dif. Ant. |
Dif. Loc 1 |
|
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | S. LOEB | 3:05:21.6 | 0.0 | 0.0 | |
2. | 2 | D. SORDO | 3:05:57.3 | +35.7 | +35.7 | |
3. | 7 | S. OGIER | 3:07:28.7 | +1:31.4 | +2:07.1 | |
4. | 4 | J. LATVALA | 3:07:45.3 | +16.6 | +2:23.7 | |
5. | 11 | P. SOLBERG | 3:10:37.6 | +2:52.3 | +5:16.0 | |
6. | 8 | K. RÄIKKÖNEN | 3:12:46.0 | +2:08.4 | +7:24.4 | |
7. | 5 | M. WILSON | 3:13:05.5 | +19.5 | +7:43.9 | |
8. | 3 | M. HIRVONEN | 3:17:49.0 | +4:43.5 | +12:27.4 | |
9. | 43 | K. BLOCK | 3:18:00.5 | +11.5 | +12:38.9 | |
10. | 15 | M. VAN ELDIK | 3:19:32.5 | +1:32.0 | +14:10.9 |
Maine este ultima zi a Raliul Germaniei in care au mai ramas de parcurs 5 probe speciale, intre care si Superspeciala Circus Maximus care va avea loc pe strazile din orasul Trier, masina de deschidere fiind conceptul Citroen Survolt.
Ziua 3 – 22 Aug 10 | ||||
Proba | Denumire | Km | Start | |
PS15 | Dhrontal 1 | 22.58 | 7:28 | |
PS16 | Moselwein 1 | 18.08 | 8:03 | |
SERVICE PARK | ||||
PS17 | Dhrontal 2 | 22.58 | 10:36 | |
PS18 | Moselwein 2 | 18.08 | 11:11 | |
PS19 | Circus Maximus Trier | 4.37 | 13:03 |
"Mai mult acesta a vrut sa abandoneze pentru a mai salva ceva din bugetul sau, insa sponsorul principal l-a sfatuit sa continue ."
Asta iara ai bagat-o la deruta pt hoti ? :))