Publicitate

Jurnalistii  de la Autohebdo sparg tacerea in care se afla de ceva vreme presa de specialitate din Franta. Ei vor publica saptamana aceasta un material in revista conform caruia Citroen Racing va fi achizitionat in luna octombrie de catre un fond de investitii din Qatar. Se pare ca oficializarea acestei achizitii va fi facuta publica cu ocazia Salonului Auto de la Paris din toamna si a Raliului Frantei, etapa in WRC.

 

Qatar-ul face parte deja din WRC gratie echipei semi-oficiale condusa de Nasser Al-Attiyah, Qatar World Rally Team. Odata cu aceasta achizitie, sponsorul principal Red Bull va fi inlocuit, celebra marca de bauturi energizante vizand preluarea rolului de promotor al Campionatului Mondial de Raliuri dupa retragerea celor de la Nokia.

 

Dupa oprirea programului celor de la Peugeot Sport din competitiile de anduranta, PSA, aflata in plina criza economica, continua sa se retraga din zona sporturilor cu motor. Aceasta informatie complica si mai mult decizia pe care Sebastien Loeb trebuia sa o ia. El trebuie sa anunte in scurt timp daca isi va mai continua cariera de succes in WRC. In acelasi timp, preluarea Citroen Racing de catre grupul de investitii din Qatar deschide calea francezilor catre o viitoare participare in Dakar, competitie adorata si castigata de Al-Attiyah in 2011.

 

Intrebarile la care speram sa aflam raspunsul, poate cu ocazia Raliului Finlandei care se va desfasura in acest weekend, sunt : in ce conditii a cedat PSA departamentul de competitii al celor de la Citroen?; cu ce pret a fost acesta vandut?; ce va face Loeb in continuare?; Cate masini si pentru ce piloti vor fi acestea disponibile in 2013?; Vor reveni cei de la Citroen in Dakar in 2014? 

 

Ramane de vazut…apropo, voi ce credeti? Este aceasta schimbare una de bun augur sau nu?

 

UPDATE: Pe contul oficial de Facebook al celor de la Citroen World Rally Team francezii au negat in cursul acestei seri informatiile aparute astazi in presa conform carora ar urma sa fie preluati de un fond de investitii din Qatar.

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro