In anul in care am inceput sa concurez, nu s-a facut clasamentul debutantilor. Daca s-ar fi facut as fi luat locul trei. Ceilalti doi din fata m-au cam batut in toate etapele iar eu eram abonat la un caldut loc trei intr-un clasament moral al incepatorilor.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anul asta, debutantii au intr-adevar clasamentul lor insa parca au inebunit de tot. Si-au luat niste mici bombe si le piloteaza de parca viata lor ar depinde de rezultatul din fiecare cursa. Unul din ei ii incurca pe veterani in clasamentul open. Altul era cat pe ce sa urce pe podium la general la un moment dat. Rup cutii, dau de pereti cu masinile, revin, merg la fel de tare si ne aplica fara niciun fel de jena cate o bataie celor care avem cativa ani de curse in spate. Clasamentul debutantilor arata ca o zona a unui razboi in care doar primii trei vor fi gratiati. Si vezi debutanti pe primele locuri si la grupa H si la H3 si la 2 Roti Motrice.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daca in 2009 eu ma gandeam doar sa ajung la sosire si sa nu ma fac de rusine, baieti ca Mihnea Dutescu, Costi Stratnic, Bogdan Cuzma sau Mihai Avram vin in primul lor an de curse cu gandul sa rupa fasul la toti cei cu doua roti motrice. Si mai sunt si altii pe care nu ii ajuta masinile atat de mult insa scot untul din ele.
Pe Costi Stratnic l-am intalnit prima oara la Campulung. Ii stiam masina dar eram sigur ca ii vor trebui macar patru etape pana sa isi intre in mana. Ceea ce a fost complet gresit. M-a batut fara niciun fel de menajamente inca din prima cursa si s-a instalat cu o siguranta sora cu aroganta pe primele locuri in vreo patru clasamente.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cand am inceput sa stam de vorba mi s-au clarificat mai multe lucruri despre acest Costi 475 Fly Man. Omul nu a venit la coasta doar sa-si faca damblaua. A venit sa invete, sa mearga tare, sa isi pregateasca masina din ce in ce mai bine si sa faca lucrurile cum trebuie.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cand vad cum analizeaza onboard-urile lui si a celorlalti, cum isi pregateste fiecare weekend ma gandesc la distanta enorma fata de cum abordam eu cursele in primul an. Si chiar fata de cum le abordez acum. Daca eu inca ma bat cu Costi in clasamentul automobilelor cu doua roti motrice este pentru ca Mr. Omniasig a ratat clasarea in cateva etape. Atunci a mers atat de tare incat nu a mai apucat sa ajunga la finis. Si nu vreau sa ma gandesc ce timp ar fi scos. Pentru ca mi-ar zdruncina moralul.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pentru mine e clar! Nu exista debutanti sau piloti cu experienta. Exista piloti care vin la curse sa mearga ceva mai tare ca pe sosea si piloti care vin la curse sa mearga cat de tare este fizic posibil. Sau chiar mai mult decat atat. Costi a pus la indoiala niste legi ale fizicii de cateva ori. Si le va mai pune de acum incolo. Tare mi-e frica insa ca dupa ce isi va lua titlu de Campion la Debutanti va veni anul viitor atat de hotarat sa bata tot incat doar ce va avea peste 100 de cai in plus fata de ce va avea el va putea sa-i puna probleme.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cam asa il vad eu pe unul din debutantii de la coasta de anul asta. Cat despre ceilalti debutanti… numai de bine!
in sfarsit si ceva despre…debutanti. esti, cred, sigur care mai pomeneste de ei in mai mult de-o propozitie sau, hai sa zicem, fraza.
Introduceţi textul chiar aici!