Publicitate

Doua runde, 28 de puncte, locul secund intr-o competitie parca mai acerba ca niciodata. Asa se poate rezuma parcursul de pana acum al echipajului Vali Porcisteanu- Dan Dobre in Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010. Urmatoarea provocare este Raliul Targu Mures, o runda inclusa in premiera in calendarul intern. „Faptul ca este o runda noua pentru toata lumea face ca disputa sa fie si mai interesanta si probeaza, daca mai era nevoie, ca munca in echipa este extrem de importanta in acest sport”, spune Vali.

Recunoasterile, le-au permis lui Vali si Dan sa-si faca o imagine asupra traseului pe care urmeaza sa-l parcurga. Concluzia? „Este un raliu foarte rapid, cu probe foarte diferite. Ne asteapta speciale de viteza mare, cu multe schimbari de configuratie si de aderenta, traseul propunand atat asfalt foarte bun, cat si portiuni denivelate sau zone cu gropi, uneori chiar pe trasa ideala, unde risti sa faci pana. Ne-am notat cu mare atentie toate capcanele si sper sa le evitam”, declara Porcisteanu. Ieri, la shakedown, el a tras ultimele concluzii legate de comportamentul masinii si a facut cateva corectii de setari.

Sper ca de data aceasta masina sa se comporte mai bine decat in Raliul Argesului, atunci cand abia pe ultima trecere am izbutit sa intram in ritm”, marturiseste Vali, obiectivul sau si al lui Dan Dobre fiind o clasare pe podium. „E un campionat strans, astfel ca orice punct conteaza. Pornim la drum cu aceeasi intentie ca si pana acum. Sa ajungem la finis si sa ne clasam in zona superioara, telul fiind prezenta pe podium. Fara indoiala, disputa decisiva se va da pe proba regina, Praid, o speciala de aproximativ 30 de km, care-mi aminteste de Gutai, si care este intre cele mai frumoase sectiuni competitive pe asfalt din calendarul intern”, declara Porcisteanu.

Raliul Targu Mures se desfasoara astazi si maine pe probele speciale din judetele Mures si Harghita. In total se vor parcurge 217,9 kilometri, dintre care 100 kilometri impartiti in 12 probe speciale.

Razvan Codorean

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro