Publicitate

Echipajul 79, Alex Filip/Bogdan Iancu a inregistrat un rezultat foarte bun in Campionatul National de Raliuri, de aceasta data in cursa de la Iasi: locul 8 in clasamentul general FIA, locul 2 la grupa doua roti motrice si locul 1 la clasa 5. Absenti anul trecut la raliul moldovean, Filip si Iancu au avut de parcurs mai multe speciale complet noi, insa recunoasterea traseului la volanul unui autoturism Dacia Duster s-a dovedit a fi una benefica.

 

La finalul primei zile de concurs, echipajul 79 ocupa ultima pozitie a podiumului. Obligati sa atace, Filip si Iancu au luat masuri radicale. Dupa o sedinta cu inginerii Colina Motors, s-a hotarat schimbarea setupului masinii, si, cu noile setari, cei doi au mers excelent pe ultimele speciale, reusind in cele din urma sa urce pe locul doi, la doar 30 de secunde in urma castigatorului, Vlad Cosma. “A fost un pic riscant, dar nu aveam incotro. Cu noul setup, masina s-a schimbat si am inceput sa mergem din ce in ce mai tare. Pacat de greseala pe care am facut-o care a condus la o iesire in decor care ne-a costat peste 22 secunde. Pe ultimele doua speciale, care au insumat aproape 50 de kilometri, am inceput sa intru in ritmul masinii, dar nu am reusit sa recuperam suficient timp fata de locul 1 ocupat de Vlad Cosma, pe care il felicit pentru evolutie. Viraj dupa viraj insa, am descoperit potentialul fantastic de performanta al Renault-ului Clio R3 Maxi. Am fost feriti de pene de cauciuc si am fost incantat, dupa resetarea masinii si de gripul oferit de anvelopele Michelin. Am plecat de la Iasi cu gustul placut al podiumului si al victoriei in fata lui George Grigorescu, dar din pacate, si cu gustul amar al unei organizari cu multe carente.”, a declarat la finalul Raliului Iasului, Alex Filip.

 

La fel ca de fiecare data, echipajul 79, Filip/Iancu multumeste sponsorilor Orange România, Renault România, Michelin România, Computerland România, BRD Group Societe Generale, Mobil 1 prin Star Lubricants, Hotel Hilton Sibiu si Converse prin Elmec România.
Pregatirea maşinii de competiţie este asigurată de Colina Motors, iar echipamentul de competitie poarta marca OMP.

 

Ultima etapa a CNR 2011 va avea loc pe 14 si 15 octombrie la Bacau. 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro