Deciziile sedintei de comunicare

La solicitarea Biroului Federal, marti 6 iulie, Comisia de comunicare a FRAS s-a intrunit pentru a analiza, impreuna cu presedintele forului, domnul Ovidiu Mazilu, activitatea derulata in prima jumatate a acestui an. In urma analizei, s-a stabilit:

1. Planul de dezvoltare al paginii web www.fras.ro , intentia FRAS fiind ca acesta sa reprezinte nu doar un element de promovare al activitatii federatiei, ci sa devina si o sursa de informatii pentru canalele media interesate de motorsportul romanesc

2. Semnarea de parteneriate cu canale media (TV, radio, print, online) care sa aiba drept rezultat promovarea reciproca, dar si o colaborare din punct de vedere jurnalistic

3. Crearea unui set de principii privind activitatea responsabililor de media ai etapelor din campionatele nationale, care sa includa si setul minim de informatii (documente oficiale, lista de start, rezultate, etc.) care trebuie transmis catre FRAS si, prin intermediul Comisiei de comunicare, canalelor media acreditate la forul national.

4. Semnarea unor contracte cu furnizori de servicii foto si video

sursa : Fras.ro