Publicitate

Pe traseul de pe Valea Domanului, traseu cu o istorie impresionanta, descoperit in anii 1980 de catre maestrul emerit al sportului, Werner Hirschvogel, clubul sportiv UCM Resita a organizat intre 2 si 4 iulie, CUPA Resita, etapa din cadrul CNVC 2010. Prim planul competitiei a fost orientat catre monopostul LOLA 3000 pilotat de catre Lucien Hora si catre lupta pentru locul 1 la grupa H castigata si de aceasta data, in ambele etape, de Paul Andronic.

Dupa performantele obtinute in etapele precedente, pilotul Paul Andronic doreste tot mai mult sa dovedeasca putinta de a trece pragurile de timpi stabilite pana acum. Daca in prima zi de concurs a reusit sa scoata un timp de 1:54,814, clasandu-se pe locul 1 la grupa H si pe 2 la Open, in cea de a doua etapa, Paul Andronic a strabatut traseul de 3,85 km in doar 1:48,932, urcand si de aceasta data pe primul loc al podiumului, fiind urmat de Daniel Onoriu si Lucian Radut.

La finalul competitiei Paul Andronic a declarat:daca in perioada 1995-1999 ne luptam sa atingem timpi sub 2 minute, iar dupa trecerea acestui prag in 2001-2002 vroiam sa ne apropiem tot mai mult de 1minut si 50 de secunde, iata ca am reusit in 2010 sa coboram si sub acest prag. Sunt mandru ca am intrat in categoria celor care au coborat sub acest prag cu un turism, fiind devansat doar de monopostul pilotat de Lucien Hora. Cred ca putem sa ne apropiem de urmatorul prag, de 1 minut si 45 de secunde. Pot spune ca etapele de la Resita au ascutit lupta din fruntea clasamentului, dorintele tuturor pilotilor fiind evidente, acestia fortand pana la extrem. Au fost si cateva evenimente nedorite, dar speram sa depasim cu bine momentul. Calitatea nu tocmai buna a asfaltului si temperatura exterioara foarte ridicata au influentat mult prestatia, dar pana la urma, datorita si noilor pneuri Pirelli care s-au adaptat excelent conditiilor de concurs, am obtinut ceea ce am dorit. Tin sa multumesc celor fara de care nu putem obtine performanta: Motul, P&P, Pirelli, Pol Distribution, Service Univers si Arco, precum si echipei Autotehnica

Foto: Catalin Stoia

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro