HORA DOBOARA TOATE RECORDURILE

Lucien Hora isi adauga in palmares o noua victorie dubla in etapele de la Rasnov din 1 si 3 octombrie, alataturi de titlul “King of the hill”, adica cea mai buna performanta a weekend-ului. Duminica el a obtinut a 13-a sa victorie in sezonul 2010, la finele unei curse in care nu a fost lipsit de emotii.

Pilotul resitean a povestit: “Nu m-am concentrat 100%, nu am fost suficient de conectat la aceasta cursa si in prima urcare de concurs am avut o mica emotie. Am ramas pe cauciucurile intermediare pentru acea urcare, iar intr-un viraj masina a subvirat, dar din fericire am ramas pe asfalt si am ajuns la final cu un timp mai bun decat cel de vineri.” Si, rezultatul din acea urcare a fost cel mai bun al intregului weekend, Hora nereusind sa-l doboare in ultima mansa.

Pozitia a doua a fost obtinuta de Heinz Gollner, care se “razbuna” pentru ziua de vineri, cand Paul Andronic a fost mai rapid. La revenirea dupa o lunga pauza, “sasul” a reusit sa se reacomodeze tot mai bine cu Audi-ul sau RS4 pe parcursul weekend-ului, astfel ca ziua de duminica i-a adus victoria grupei H.

El a spus: “E fantastic sa ma aflu din nou pe traseu, dupa o pauza de doi ani. A fost o zi excelenta, ploaia ne-a ocolit in cele din urma, sunt multumit ca am castigat si ca am reusit sa evoluez aici la Rasnov. Sper sa iau startul si in continuare la etapele ce vor veni.”


Paul Andronic ocupa ultima treapta a podiumului, in timp ce Christian Nistoran transeaza o lupta aprinsa cu Lucian Boroianu pe ultima urcare, pentru a ocupa pozitia a patra. Ambii au fost la limita, fapt ilustrat de glisada lui Boroianu pe ultima urcare, cand a atins un parapet de protectie.

El a explicat: “Am exagerat un pic, trebuie sa recunosc, imi doream sa obtin un timp sub 2’10”, iar la iesirea dintr-un ac de par de dreapta am accelerat un pic prea devreme. Masina a glisat puternic si a trebuit sa trag frana de mana, rasucindu-ma, pentru a nu lovi parapetul. ” Incidentul a ramas fara urmari pentru masina brasoveanului, care a suferit doar avarii estetice.

Gunther Graef a incheiat al saselea, in fata lui Sorin Iliescu, cei doi ocupantii ai locurilor doi la grupele A, respectiv N, alegand sa nu mai urce in ultima mansa, cand primii stropi de ploaie isi faceau aparitia.

Grupa I, cea a vehiculelor istorice este tot mai animata, pilotii prezenti fiind la fel de preocupati de imbunatatirea timpilor ca si concurentii cu masini moderne. Iar surpriza a fost ca cele mai bune rezultate ale grupei sa fie mai bune chiar decat cele ale catorva concurenti din afara grupei I. Fapt care arata ca acesti merituosi iubitori ai masinilor de epoca nu au venit pentru a face parada, asumandu-si unele riscuri, ce e drept , calculate. Cele mai bune rezultate ale zilei au fost, ca de obicei obtinute de masinile cu tractiune spate, Porsche-le 911 al lui Costin Ganescu avand astazi castig de cauza in fata Alpine-ului lui Horia Popescu.

Rezultate complete duminica

Adrian Diaconescu
Ofiter de presa