
Bucla de dupa-amiaza , identica cu cea de dimineata, a cuprins din nou patru probe speciale, cu un parc de service inainte de ultima, Arena Panzerplatte , cea mai lunga proba din intreg campionatul ( 48 km). Proba speciala cu nr.13 a Raliului Germaniei a fost cu ghinion pentru pilotul BP Ford , Miko Hirvonen , acesta fiind nevoit sa abandoneze la doar 3,5 km de finalul probei datorita unei probleme la transmisia Ford Focusului sau.
Ps 12 a fost castigata de norvegianul Peter Solberg, care a demonstrat din nou ca atunci cand nu are probleme tehnice poate pune probleme serioase echipajelor de uzina Citroen si Ford. Deasemeni si a doua trecere pe Arena Panzerplatte a fost castigata tot de norvegian.
Francois Duval ( Ford Focus) s-a plans de problemele de putere ale masinii sale in timp ce Kimi Raikkonen a parcurs Arena Panzerplatte 1 cu un brat rupt la suspensia spate . Nici Peter Solberg nu a fost ferit de probleme tehnice, acesta declarand ca in momentul franarilor masina are un comportament ciudat si ca nu stie care este problema.
Desi a castigat doua din probele speciale de dupa amiaza , spaniolul Dani Sordo a recunoscut ca a fost sfatuit de echipa sa incerce sa termine raliul , luandu-se astfel decizia ca acesta sa nu-l atace pe Sebastien Loeb. Acesta din urma, a incetinit ritmul pe aceasta a doua bucla, declarand ca va incerca sa-si pastreze pozitia fara sa mai forteze . Mai mult acesta a vrut sa abandoneze pentru a mai salva ceva din bugetul sau, insa sponsorul principal l-a sfatuit sa continue .
Clasament general provizoriu dupa Ps 14 :
| Poz |
Nr |
Pilot |
|
Timp |
Dif.
Ant. |
Dif.
Loc 1 |
| 1. |
1 |
S. LOEB |
|
3:05:21.6 |
0.0 |
0.0 |
| 2. |
2 |
D. SORDO |
|
3:05:57.3 |
+35.7 |
+35.7 |
| 3. |
7 |
S. OGIER |
|
3:07:28.7 |
+1:31.4 |
+2:07.1 |
| 4. |
4 |
J. LATVALA |
|
3:07:45.3 |
+16.6 |
+2:23.7 |
| 5. |
11 |
P. SOLBERG |
|
3:10:37.6 |
+2:52.3 |
+5:16.0 |
| 6. |
8 |
K. RÄIKKÖNEN |
|
3:12:46.0 |
+2:08.4 |
+7:24.4 |
| 7. |
5 |
M. WILSON |
|
3:13:05.5 |
+19.5 |
+7:43.9 |
| 8. |
3 |
M. HIRVONEN |
|
3:17:49.0 |
+4:43.5 |
+12:27.4 |
| 9. |
43 |
K. BLOCK |
|
3:18:00.5 |
+11.5 |
+12:38.9 |
| 10. |
15 |
M. VAN ELDIK |
|
3:19:32.5 |
+1:32.0 |
+14:10.9 |

Maine este ultima zi a Raliul Germaniei in care au mai ramas de parcurs 5 probe speciale, intre care si Superspeciala Circus Maximus care va avea loc pe strazile din orasul Trier, masina de deschidere fiind conceptul Citroen Survolt.
| Ziua 3 – 22 Aug 10 |
| Proba |
Denumire |
Km |
Start |
|
|
|
|
|
|
| PS15 |
Dhrontal 1 |
22.58 |
7:28 |
|
| PS16 |
Moselwein 1 |
18.08 |
8:03 |
|
|
SERVICE PARK |
|
|
|
| PS17 |
Dhrontal 2 |
22.58 |
10:36 |
|
| PS18 |
Moselwein 2 |
18.08 |
11:11 |
|
| PS19 |
Circus Maximus Trier |
4.37 |
13:03 |
|