ADAC Rallye Deutschland 2010 : clasament prima zi

Bucla de dupa amiaza a inceput cu victoria pe PS4 a norvegianului Peter Solberg , care continua programul sau privat la bordul unui Citroen C4 WRC . Acesta a pierdut inca de pe prima speciala a zilei , Ps1, peste 2 minute si jumatate datorita unei pene . Acesta a declarat ca si-a calculat ce timpi trebuie sa obtina pentru ca la final sa fie pe podium , asta insemnand ca pe fiecare proba speciala trebuie sa fie cu 8 secunde mai rapid decat pilotii Ford. Din pacate Peter a fost urmarit de ghinion si pe ultima proba a zilei, PS6, pe care a facut din nou o pana, pierzand din nou aproape 2 minute.

Liderul clasamentului general provizoriu Sebastien Loeb s-a clasat pe prima proba a dupa amiezii pe locul doi la mai putin de 2 secunde de Peter Solberg, apoi s-a impus pe ce-a de-a doua ( Ps5) . Pe aceasi Ps5 Sebastien Ogier a trecut in fata vicecampionului mondial , Miko Hirvonen, cu un avans fragil de sub o secunda.

Ps6 aduce prima victorie de proba speciala pentru Dani Sordo, acesta fiind mai rapid pe aceasta proba cu 0.7 secunde decat colegul sau Sebastien Loeb .

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc  1
1. 1 S. LOEB 1:18:52.5 0.0 0.0
2. 2 D. SORDO 1:19:02.0 +9.5 +9.5
3. 4 J. LATVALA 1:19:57.2 +55.2 +1:04.7
4. 7 S. OGIER 1:20:03.4 +6.2 +1:10.9
5. 3 M. HIRVONEN 1:20:07.0 +3.6 +1:14.5
6. 6 F. DUVAL 1:22:02.9 +1:55.9 +3:10.4
7. 5 M. WILSON 1:22:07.6 +4.7 +3:15.1
8. 8 K. RÄIKKÖNEN 1:22:15.3 +7.7 +3:22.8
9. 11 P. SOLBERG 1:23:40.2 +1:24.9 +4:47.7
10. 43 K. BLOCK
1:24:34.8
+54.6 +5:42.3

Maine este ziua cea mai lunga din Raliul Germaniei cu 8 probe speciale, printre care o vom gasi si pe speciala Arena Panzerplatte cu ai sai 48 km , cea mai lunga din intreg campionatul, proba ce va fi parcursa de doua ori. Prima proba speciala a zilei, Ps7 Hermeskeil are startul la ora locala 7:48

Ziua 2 – 21 Aug 2010
PARC INCHIS KM PRIMA

MASINA

PARC SERVICE
PS7 Hermeskeil / Gusenburg 1 11.34 7:48
PS8 St. Wendeler Land 1 16.95 8:31
PS9 Freisen / Westrich 1 16.68 9:04
PARC SERVICE
PS10 Arena Panzerplatte 1 48 10:30
PARC SERVICE
PS11 Hermeskeil / Gusenburg 2 11.34 14:43
PS12 St. Wendeler Land 2 16.95 15:26
PS13 Freisen / Westrich 2 16.68 15:59
PARC SERVICE
PS14 Arena Panzerplatte 2 48 17:25
PARC SERVICE
PARC INCHIS

Alba Motor Challenge : rezultate finale – Hora invinge

Pilotul Ucm Resita , Lucien Hora castiga etapa a -IX- a a CNVC Dunlop . Acesta este urmat de Paul Andronic si Daniel Onoriu. Christian Nistoran a castigat intrecerile la Grupa N, iar Lucian Boroianu pe cele la Grupa A, Paul Andronic fiind cel mai rapid la Grupa H .

Clasament OPEN :

1. Lucien Hora:  1:42.337

2. Paul Andronic:  1:45.877

3. Daniel Onoriu:  1:49.323

4. Cristian Nistoran:  1:49.829

5. Lucian Boroianu: 1:53.040

6. Gunther Graef: 1:54.444

7. Radut Lucian:  1:54.603

8. Cimpeanu Mihai 1:57.873

9. Cioroiu Codrut:  1:58.014

10. Serban Andrei:  1:58.918

Descarca clasamentul complet al etapei a – IX -a a CNVC Dunlop – Alba Motor Challenge


Alba Motor Challenge : rezultate mansa I de concurs

Mansa I de concurs s-a incheiat. Mai jos puteti regasi timpii realizati de primii 10 clasati :

Lucien Hora 1:43.787

Paul Andronic 1:45.877

Cristian Nistoran 1:49.829

Daniel Onoriu 1:51.021

Lucian Boroianu 1:54.382

Gunther Graef 1:55.724

Radut Lucian 1:56.918

Mihai Cimpean 1:57.873

Cioroiu Codrut 1:58.014

Serban Andrei 1:58.918

Moraru Adrian 2:01.232

Timpii afisati sunt cei neoficiali si apartin IN EXCLUSIVITATE Motorsportnews.ro. Preluarea fara acordul administratorului  constituie infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare .

Alex Filip deschide Alba Motor Challenge

La o luna dupa accidentul din Raliul Sibiului,  Alex Filip va lua startul, pe 22 august, la Alba Motor Challenge, competitie inclusa in Campionatul National de Viteza in Coasta.

Alba Motor Challenge, etapa inclusa in Campionatul National de Viteza in Coasta, este prima cursa la care Alex Filip va lua startul, dupa accidentul din Raliul Sibiului. Vicecampion anul trecut la grupa A, Alex Filip nu va lua startul cu modelul Citroën C2 R2, nereparat inca dupa etapa de la Sibiu, ci cu un Citroën DS3 de serie, model care sta la baza noilor modele de curse preparate de Citroën Racing, DS3 R3 si DS3 WRC.

La invitatia organizatorului Alba Motor Challenge voi lua startul in calitate de deschizator la volanul unui Citroën DS3 de serie. Am acceptat cu placere sa particip pentru ca abia astept sa vad din nou celula de start, sa ma intalnesc cu fanii acestui sport si sa le arat la lucru masina pe care o vor admira din sezonul viitor in versiunea WRC pe probele speciale din Campionatul Mondial de Raliuri”, a spus Alex Filip, inaintea evenimentului din acest sfarsit de saptamana.

Competitia, aflata la a VI-a editie sub organizarea Clubului Sportiv Autosport Fair Play, se va tine pe DJ 107, de la iesirea din Hapria pana la intrarea in Straja, pe un traseu de 3.3 km, cu o diferenta de nivel de 230 metri si o panta maxima de 10%. „Traseul de concurs este locul in care am efectuat teste in 2008 la volanul C2 R2-ului alaturi de echipa ProMotor. Intotdeauna m-am simtit bine la Alba Iulia si chiar daca nu voi lua startul in concurs sunt sigur ca pot face spectacol si cu modelul Citroën DS3”,  a adaugat vicecampionul national al grupei A din CNR.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Baumax Romania, Radcom, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si sustine Fundatia Hospice „Casa Sperantei” Brasov.

Berti Panaiot

ADAC Rallye Deutschland 2010 : clasament dupa Ps3

Aflat la ce-a dea opta editie, Raliul Germaniei  a fost castigat pana acum decat de francezul Sebastien Leob de la Citroen. Va reusi oare Loeb sa se impuna si in acest an? Daca lucrurile se vor desfasura la fel ca dupa primele 3 probe speciale, probe pe care Sebastien le-a castigat, se pare ca vor trebui sa ii schimbe numele in Raliul Loeb :).

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 1 S. LOEB 39:30.5 0.0 0.0
2. 2 D. SORDO 39:38.7 +8.2 +8.2
3. 4 J. LATVALA 40:07.5 +28.8 +37.0
4. 3 M. HIRVONEN 40:11.1 +3.6 +40.6
5. 7 S. OGIER 40:20.6 +9.5 +50.1
6. 5 M. WILSON 41:11.0 +50.4 +1:40.5
7. 8 K. RÄIKKÖNEN 41:31.5 +20.5 +2:01.0
8. 6 F. DUVAL 41:49.0 +17.5 +2:18.5
9. 11 P. SOLBERG 42:17.2 +28.2 +2:46.7
10. 43 K. Block 42:34.6 +17.4 +3:04.1

Programul zilei de astazi din care au mai ramas de parcurs 3 probe speciale :


Proba Nume Km Primul concurent
Ziua 1 – 20 Aug 10
PS1 Ruwertal / Fell 1 24.01 9:43
PS2 Grafschaft Veldenz 1 23.09 10:46
PS3 Moselland 1 19.92 11:34
Parc Service
PS4 Ruwertal / Fell 2 24.01 14:32
PS5 Grafschaft Veldenz 2 23.09 15:35
PS6 Moselland 2 19.92 16:23
SERVICE PARK
PARC FERME

Dani Sordo se pare ca s-a acomodat foarte repede cu noul sau copilot si asta se poate observa in evolutia lui foarte buna, clasandu-se dupa primele 3 probe speciale pe locul 2 in clasamentul general provizoriu.

Petter Solberg a avut parte de ghinion pe prima proba unde a avut o pana de cauciuc, fapt ce l-a aruncat pana pe locul 18 la sfarsitul primei probe, norvegianul fiind silit sa se opreasca pe proba pentru a schimba roata . Acesta a inceput sa recupereze pe PS 2, unde a obtinut cel de-al treilea timp al probei dupa Leob si Sordo.

Pilotul Ford Khalid Al Qassimi a avut parte de o iesire in decor pe prima proba speciala, fiind repus pe traseu de catre spectatori.

Hening Solberg, aflat la al doilea raliu pe asfalt la bordul unui Ford Fiesta S 2000 a fost nevoit sa abandoneze dupa ce cutia de viteze a cedat la 14,5 km de la startul pe a doua proba speciala . Hening va pilota in acest an in cadrul raliurilor ce se vor desfasura pe asfalt acest model pentru a dezvolta viitorul model Fiesta WRC.

Alba Motor Challenge : rezultate mansa II antrenamente cronometrate

S-a incheiat si mansa a-II-a de antrenamente cronometrate. Mai jos puteti regasi timpii inregistrati de primii clasati:

Daniel Onoriu    1:49.666

Lucien Hora     1:50.087

Christian Nistoran    1:51.897

Paul Andronic    1:53.512

Gunther Graef    1:54.478

Cimpeanu Mihai    1:57.433

Cioroiu Codrut    1:58.842

Moraru Adrian    2:01.716

Sorin Ghisoi    2:03.307

Timpii afisati sunt cei neoficiali si apartin IN EXCLUSIVITATE Motorsportnews.ro. Preluarea fara acordul administratorului  constituie infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare .

Paul Andronic la Alba Motor Challenge

Trecand in a doua jumatate a anului competitional, etapele de la Alba Iulia devin mult mai importante pentru pilotii situati pe primele pozitii ale clasamentelor,  castigatorii putand lua un avans important pentru titlu. Pilotul Paul Andronic si echipa Autotehnica au facut, in pauza competitionala, o revizie completa masinii de concurs, fiind pregatiti pentru obtinerea unor noi rezultate bune in aceste etape.

Mentinerea locului 1 la grupa H si obtinerea locului secund la Open sunt principalele obiective ale pilotului Paul Andronic la Alba Motor Challenge: “Am profitat la maxim de perioada de pauza competitionala si am reusit sa ne pregatim mult mai bine. Dupa revizia completa a masinii si adoptarea unui nou sistem de comanda al cutiei de viteze, am convingerea ca pe traseul de la Alba Iulia voi obtine un rezultat bun. Traseul este unul dintre cele mai frumoase, care pune in valoare calitatiile masinii. Ma voi concentra pe obtinerea celor mai buni timpi, pentru ca timpul este cel mai dificil adversar. Pentru spectacol imi doresc sa fie o vreme frumoasa, insa pentru rezultate as vrea sa ploua. Din nefericire nu pot influenta vremea care se anunta foarte frumoasa. Glumesc, bineinteles, dar cred ca Alba Motor Challenge va oferi o optiune serioasa castigatorului pentru obtinerea titlului.

Patricia Ivanescu

Timpul pentru Paul dupa prima mansa de antrenamente cronometrate de azi 1:54.965

Cursele de supermoto revin la Bucureşti!

Sâmbătă, 21 august şi duminică, 22 august, pe circuitul AMCKart Tunari, situat foarte aproape de Bucureşti, are loc cea de-a treia etapă a Campionatului Naţional de Supermoto, în organizarea clubului AMCKart Bucureşti.

Supermoto este o disciplina foarte spectaculoasă, care s-a dezvoltat în anii ’90, îmbinând caracteristicile curselor de viteză cu cele de motocros. Motocicletele de cros beneficiază de modificari ale suspensiilor si frânelor, primesc jante si cauciucuri slick, pentru asfalt, fiind gata să alerge pe circuite scurte, cu viraje foarte strânse, care pot include si zone de off-road cu rampe pentru sărituri. Cu cei 1.240 de metri ai ei, pista de la AMCKart este ideală pentru o etapă de supermoto, reuşind să trezească interesul amatorilor bucureşteni ai acestui sport, care sunt aşteptaţi în număr mare la circuit. Supermoto este un sport care a avut o dezvoltare atât de puternică, încât, în ultimii ani, producătorii de motociclete off-road, au început să vândă şi modele concepute special pentru această nişă.

Competiţia care se va desfăşura în acest week-end la AMCKart Tunari va include pe lângă clasele dedicate juniorilor, şi două clase rezervate scuterelor – sub, respectiv, peste 50 cmc, care vor conta în Campionatul Naţional de Viteză pe Motodrom, Liga I Juniori.

Marc Sandu

credit foto: Bogdan Paraschiv

Alba Motor Challenge : rezultate mansa I – antrenamente cronometrate

Mansa I de antrenamente cronometrate s-a incheiat . Mihai Beldie jr. si Octavian Tirnovean sunt opriti pe traseu . Din pacate debutul in Campionatul de Viteza in Coasta al lui Octavian Tirnovean nu este unul fericit, acesta fiind silit sa abandoneze datorita cedarii cutiei de viteze , aceleasi probleme avandu-le si Mihai Beldie jr.

Christian Nistoran 1:51.861

Lucien Hora    1:54.577

Daniel Onoriu 1:54.719

Paul Andronic 1:54.965

Gunther Graef 1:56.855

Cimpeanu Mihai 1:57.659

Cioroiu Codrut 1:59.093

Radut Lucian 2:01.104

Serban Andrei2:01.627

Moraru Adrian 2:04.231

Timpii afisati sunt cei neoficiali si apartin IN EXCLUSIVITATE Motorsportnews.ro. Preluarea fara acordul administratorului  constituie infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.

Formula Drift in Las Vegas

Unul dintre cele mai puternice si mai mediatizate campionate de drift, Formula Drift, care se desfasoara pe teritoriul Statelor Unite a ajuns la cea de-a 5-a runda din sezonul 2010.

Sambata 21 august va avea loc langa circuitul “Las Vegas Motor Speedway” etapa intitulata “After Dark“. “Diamantul din desert”, asa cum este supranumit circuitul din Las Vegas, gazduieste traseul de drift special pregatit si este considerat drept unul dintre cele mai rapide trasee din intreg campionatul. Cei 51 de concurentii care si-au confirmat prezenta pana in acest moment vor risca totul inca din primul viraj, deoarece viteza de intrare in acest viraj va fi una foarte mare si aproximativ 90 mph viteza de drift in curba.

Tanner Foust castigatorul etapei cu numarul 4 din acest sezon care a avut loc la Washington este si cel care s-a impus anul trecut pe circuitul din Las Vegas. Principalul adversar probabil ca va fi Vaughn Gittin Jr. favoritul publicului care are la dispozitie un Ford Mustang foarte bine pregatit la fiecare etapa. Nu trebuie sa il uitam nici pe Daijiro Yoshihara castigator in rundele 2 si 3 ale acestui sezon pe Nissan Silvia S13 si care se pare ca la aceasta etapa va concura pe o noua masina, un Nissan 350z.   

    

Clasamentul general dupa cele 4 runde desfasurate se prezinta astfel:

1. Vaughn Gittin Jr. 357 pct

2. Tanner Foust 331 pct

3. Daijiro Yoshihara 326 pct  

Un scurt filmulet de la etapa din 2009 din Las Vegas

[vimeo 5676472]

foto : formulad.com

Totul despre WRC,IRC, CRR , CNVC , F1 si restul sporturilor cu motor