Mitsubishi Drive Day 2010

In weekendul 18-19 septembrie , inimosul colectiv al celor de la M Car Distribution ( dealer Mitsubishi Bucuresti ) a organizat o noua editie a Mitsubishi Drive Day , eveniment prin care si-au propus ca pasionatii de aventura si nu numai sa aiba ocazia , de-a lungul celor  2 zile , sa testeze intreaga gama 4×4 de modelele Mitshubishi. Doua zile de drive test pe traseu off road special amenajat la volanul unui 4×4 veritabil. Au fost  puse la dispozitia participantilor 3 noi modele din gama 4×4 : Pajero , Outlander si L 200 ,  fiind prezente, de asemenea, toate ofertele Mitshubishi Motors actuale printre care si recent lansatul ASX .

Sub sloganul Limitele sunt facute pentru a fi depasite , instructorii profesionisti prezenti la eveniment , alaturi de care  puteai parcurge traseul special amenajat , au reusit sa inspire fiecaruia dintre participanti doza de incredere necesara pentru a trece peste toate obstacolele intalnite . Vorbind despre traseu , acesta a fost amplasat in apropierea circuitului de motocross din Ciolpani , fiind conceput sub forma a doua culoare separate , unul pentru Outlander si altul pentru Pajero si L 200 . Pante abrupte sau inclinate , rampe in care vedeai doar cerul sau gropi pe care nu credeai vreodata ca le poti parcurge cu o masina , acestea au fost obstacolele pregatite de organizatori , fiecare dintre ele fiind trecute cu brio de catre modelele 4×4 ale celor de la Mitsubishi .

Mitsubishi Outlander a fost modelul cu care eram familiarizati cat de cat, acesta impartind intr-o proportie covarsitoare platforma sa cu Citroen C Crosser , model testat de noi anterior . Outlander este  SUV-ul compact al celor de la Mitsubishi, ajuns la a doua generatie, odata cu lansarea din 2005 a noului model in Japonia.  Off-road, Outlander se comporta foarte bine, avand un unghi de atac de 22 grade, putand urca usor dealurile, care au o inclinatie pana la 22 de grade. Unghiul de rampa este de 19 grade, destul de bun pentru un SUV compact. Si in fine unghiul de degajare de 21 grade.

Pajero este cel mai important off-road-er Mitsubishi, cu o “cariera” de invidiat, demonstrata de numeroasele victorii in raliul Paris Dakar. Mitsubishi Pajero fost construit in peste 2,5 milioane de exemplare in decursul a 25 de ani, avand o cota de 25% din totalul vanzarilor din segmentul sau . Modelul prezent la test ne-a impresionat prin eleganta de la interior si simplitatea cu care a facut fata traseului conceput.

L 200 a fost modelul care ne-a impresionat cel mai mult , fiind si singurul dintre modelele testate dotat cu o cutie de viteza manuala. Cu acest pick-up modern off-road-ul este accesibil aproape oricui. L 200 are capacitatea de a urca rampele chiar si la relanti. Speram sa avem in curand ocazia sa testam in amanunt capacitatile si abilitatile modelelor  4×4 Mitsubishi, prima impresie fiind una mai mult decat buna.

Din punctul nostru de vedere , Mitsubishi Drive Day 2010 a fost un nou eveniment reusit pentru care organizatorii merita toata aprecierea noastra, scurta escapada in afara drumurilor asfaltate  reusind sa surescite interesul intregii noastre echipe prezente la Mitsubishi Drive Day 2010 pentru modelele 4×4 testate.

[nggallery id=56]