Pregatiri pentru Raliul Germaniei 2010

Sebastien Loeb spera sa realizeze un nou record si sa castige pentru a opta oara Raliul Germaniei. Cuplul franco-monegasc s-a impus inca de la prima editie in 2002 , apoi au urmat alte sase victorii, impreuna detinand recordul pentru victorii consecutive in aceasi competitie.

Intotdeauna m-am simtit bine in acest raliu si lucrurile s-au desfasurat perfect pentru mine . Scopul meu in Germania este evident, sa obtin a opta victorie ” a declarat Loeb, care va pilota doar la cativa zeci de km de zona in care s-a nascut, Alsacia.

httpv://www.youtube.com/watch?v=-PlHD5FXJMk

Pentru a putea realiza acest nou record, Loeb trebuie sa fie atent si la restul pilotilor care concureaza cu automobile Citroen C4 WRC , adica la Dani Sordo, Sebastien Ogier si Petter Solberg : ” Inca trei piloti foarte buni concureaza pe C4 WRC, cea mai buna masina a momentului. Asta inseamna ca va trebui sa ma intrebuintez serios pentru a putea termina inaintea lor ” a mai spus Loeb.

Dupa ce a concurat pentru Citroen Junior Team in Finlanda, Dani Sordo revine la bordul C4-ului nr.2 . Spaniolul a terminat Raliul Germaniei pe locul doi in 2006 si 2008 si spera ca in 2010 sa se claseze cel putin pe acelasi loc, chiar daca de curand a fost o schimbare in echipa sa. Saptamana aceasta spaniolul il va avea ca si copilot pe Diego Vallejo, care l-a inlocuit pe Marc Marti.

httpv://www.youtube.com/watch?v=m2OAk2Yv0dk

La mai mult de sase luni de la ultimul sau raliu, Francois Duval s-a pregatit intens pentru aparitia sa alaturi de cei de la Stobart, parcurcand chiar si 280 km de teste intr-o singura zi.  Duval este un experimentat pilot pe asfalt si are puterea sa-i surprinda pe cei aflati in fruntea clasamentului general, desi in ultima vreme si-a petrecut marea majoritate a timpului in Campionaul European de Rallycross.

Belgianul in varsta de 29 ani a participat in Raliul Germaniei in fiecare an , inca de la debutul acestei competitii in 2002. Acesta s-a clasat pe locul doi, in spatele lui Loeb in 2004,2005 si 2007, cand s-a aflat la numai 20 de secunde. Ultima evolutie in acest raliu a fost in 2008 cand tot la bordul unui Ford Focus pus la dispozitie de catre cei de la Stobart s-a clasat pe locul trei.

Am avut cateva rezultate bune in acest raliu poate si pentru ca probele speciale sunt asemanatoare cu cele din Belgia. Chiar si asa , nu este nicio indoiala ca Raliul Germaniei este unul extrem de dificil” a spus Duval. ” Mikko Hirvonen si Jari Matti Latvala vor fi si ei foarte rapizi, insa voi incerca sa nu pierd prea mult timp . D-abia astept sa pilotez din nou o masina WRC si sper sa produc o surpriza placuta aici” a mai declarat Duval.

httpv://www.youtube.com/watch?v=_pWRMlIbUr8