Vesti bune in tabara Ford

 

Sperantele fanilor Ford de a-si vedea favoritii participand in continuare in Campionatul Mondial de Raliuri s-au inmultit dupa ce Gerard Quinn, directorul de motorsport pe Europa, a confirmat ca discutiile vizeaza semnarea unui contract pe o durata de cinci ani incepand cu 2012. Momentan semnarea acestui contract cu cei de la M-Sport nu este 100% sigura, dar Quinn a mentionat in Australia ca discutiile sunt pozitive, dezvaluind ca cei de la Ford isi doresc ca in cursul lunii octombrie sa poata anunta oficial continuarea participarii in WRC.

 

Aceasta nu este singura problema a celor de la Ford. Mai exista si alte necunoscute. Contractul lui Miko Hirvonen expira la finalul acestui sezon si au aparut si alte zvonuri care-l dau pe Ogier membru al echipei incepand cu 2012. Singurul element care este cat de cat sigur, conform finlandezilor de la MTV3, este faptul ca directorul tehnic de la M-Sport, Cristian Loriaux a refuzat oferta celor de la Volkswagen care si-l doreau in echipa de dezvoltare al noului Polo R WRC. Germanii l-au angajat pana la urma pe Willy Rampfin, care a lucrat alaturi de Raikkonen la echipa de Formula 1 Sauber.

 

Este putin probabil ca Loriaux sa fi ramas la M-Sport daca acestia nu ar avea semnale ca vor continua alaturi de Ford din 2012. Tehnicianul belgian lucreaza pentru preparatorii Ford inca din 2002 iar inainte de acestia a fost angajatul celor de la Prodrive. Practic intreaga sa cariera este legata de WRC si nu cred ca ar fi ramas ultimul in barca M-Sport daca ar fi avut informatii ca aceasta se scufunda.