WRC Raliul Japoniei rezultate shakedown si dupa 2 PS-uri

Editia din 2010 a Raliului Japoniei este un adevarat maraton automobilistic, fiind intins pe durata a patru zile si cuprinzand 1 129 km din care 310,4 km reprezinta totalul probelor speciale . Pentru a satisface placerea recunoscuta la nivel mondial a spectatorilor japonezi de a fotografia si filma , organizatorii au inclus in configuratia raliului cate doua parcurgeri la finalul fiecarei zile a probei superspeciale de pe stadionul din Sapporo . Pentru ca spectacolul sa fie cat mai mare , suprafata de rulare a superspecialei este din asfalt, restul raliului desfasurandu-se pe drumuri de macadam , masinile fiind si ele pregatite in acest sens.

In cursul zilei de azi s-au desfasurat atat shakedown-ul cat si primele doua probe speciale, ambele (shakedown+ 2 probe speciale) parcurse in cadrul superspecialei de pe stadionul din Sapporo . Daca Peter Solberg a fost tinut la pat ieri de o raceala, el evoluand azi cu temperatura, Kimi Raikkonen a lovit masina inca de la shakedown , insa mecanicii Citroen Racing au reusit sa termine reparatiile la timp astfel incat finlandezul sa poata lua startul in raliu.

Pilotul Ford – J.M. Latvala a fost cel mai rapid in cadrul shakedown-ului insa acesta a declarat ca nu e multumit, deoarece cel mai bun timp al sau a fost obtinut dupa 10 parcurgeri iar Sebastien Loeb a obtinut cel mai bun timp dupa doar patru parcurgeri .

Rezultate shakedown :

1.Latvala, Ford 2.33,1
2.Loeb, Citroën 2.33,5
3.Sordo, Citroën 2.33,7
4.Ogier, Citroën 2.34,0
5.Wilson, Ford 2.34,7
6.Petter, Citroën 2.34,8
7.Hirvonen, Ford 2.35,1
8.Raikkonen, Citroën 2.35,1

Clasament general dupa Ps 2 :

Poz Nr Pilot Timp Dif.
Ant.
Dif.
Loc 1
1. 2 S. OGIER M 2:43.2 0.0 0.0
2. 3 M. HIRVONEN M 2:45.2 +2.0 +2.0
3. 7 D. SORDO M 2:45.3 +0.1 +2.1
4. 4 J. LATVALA M 2:45.5 +0.2 +2.3
5. 8 K. RAIKKONEN M 2:45.5 0.0 +2.3
6. 1 S. LOEB M 2:45.6 +0.1 +2.4
7. 9 F. VILLAGRA M 2:47.8 +2.2 +4.6
8. 6 H. SOLBERG M 2:48.9 +1.1 +5.7
9. 11 P. SOLBERG 2:48.9 0.0 +5.7
10. 5 M. WILSON M 2:49.8 +0.9 +6.6