Publicitate

Spre sfarsitul anilor ’90 si inceputul anilor 2000 cursele ilegale din Bucuresti devenisera deja un fenomen. Neexistand la vremea aceea un loc in care pasionatii sa sa intreaca in vestitele “liniute”, strazile putin circulate din diferite zone ale Bucurestiului si din imprejurimi au devenit rapid piste de concurs. 

 

De atunci insa lucrurile au evoluat din toate punctele de vedere: masini, legislatie, mentalitate si circuite. Astazi va prezentam un nou proiect al celor de la EvlSkillz, care doreste sa readuca in prim plan aceleasi dueluri roata la roata, insa de aceasta data intr-un cadru organizat si lipsit de pericole pentru ceilalti cetateni. Intitulat RIVALS proiectul a fost initiat de Radu Moise cunoscut mai bine drept “Santos” de catre toti pasionatii auto din Romania. El ne-a explicat cate ceva despre noul proiect si mai jos puteti afla ce ne-a declarat. 

Motorsportnews.ro: De unde ti-a venit ideea proiectului Rivals? Explica-ne un pic formatul, cui se adreseaza acest proiect?

Radu Moise (Santos) : Ideea de Rivals a pornit de la faptul ca eram curios sa aflu ce e mai rapid dintre motocicleta mea si masina colegului meu, Radu Vaduva, din echipa de drift. Ne-am dat seama ca cel mai bine e sa aflam asta intr-un loc safe, nu pe strada, asa ca le-am scris celor de la Motorpark Romania. Si cum era pacat sa fim atat de putini oameni care-si satisfac curiozitatea, am zis sa ne organizam mai multi, asa ca am venit mai multi curiosi. 

 

Motorsportnews.ro: Cum s-a ales limita de 350cp? De ce nu 200 sau 500? 

Radu Moise (Santos): Limita asta de 350+ hp difera de la runda la runda, noi vrem sa organizam 8 runde in 2017, iar in fiecare runda vom selecta masini diferite. 

 

Motorsportnews.ro: De ce anume beneficiaza participantii care iau parte la aceste curse?

Radu Moise (Santos): Participantii beneficiaza de siguranta in primul rand, nu risca absolut nimic, ceilalti cetateni nu sunt supusi riscurilor, toata lumea are de castigat. 

 

Motorsportnews.ro: Se plateste vreo taxa de inscriere sau participare?

Radu Moise (Santos): Nu se plateste absolut nici un fel de taxa, si incercam s-o tinem asa pana la sfarsit, la infinit, e o miscare care o sa creasca. 

 

Motorsportnews.ro: In alte tari politia sprijina aceste tipuri de competitii pentru a descuraja condusul cu viteza pe drumurile publice si micsorarea numarului de accidente. Ai contactat Politia Romana pentru a le propune sa sprijine aceasta initiativa?

Radu Moise (Santos): Inca nu am contactat politia, insa urmeaza s-o facem, ne-ar placea sa ne sustina, sunt sigur ca gasim metode. 
Singura metoda reala de a descuraja astfel de fenomene pe strazi, e sa le oferi alternativa, si cine stie istoria curselor ilegale in Romania stie ca oamenii in trecut chiar nu aveau alternativa, insa astazi, in 2017, nu mai exista nici o scuza, absolut nici una, astazi exista alternative si surpriza e ca, pe circuit, e infinit mai tare decat pe strada, din orice punct de vedere ai privi-o. 

 

Motorsportnews.ro: Consideri ca aportul Politiei Romane ar fi unul bine venit?

Radu Moise (Santos): Sunt convins ca aportul Politiei ar fi unul bun in toata ecuatia asta, pana la urma, incercam cu tot dragul sa le usuram cumva munca, pentru ca e mai bine pentru toata lumea. 

 

Motorsportnews.ro: Pilotii din Campionatul National de Raliuri sunt obligati sa fie prezenti la cursuri de prim ajutor organizate de Federatia Romana de Automobilism Sportiv cu personal specializat. Te-ai gandit sa contactati pe cineva care sa va ajute in privinta aceasta?

Radu Moise (Santos): In momentul asta incercam sa ne concentram pe organizarea si mediatizarea evenimentului, fara sa ne implicam prea mult in reguli sau alte chestii adiacente, soferii sunt liberi sa se dea cum vor cu cine vor, ca la ilegale, ca pana la urma Rivals asta inseamna curse ilegale facute legal, insa cu aceleasi reguli. 

 

Motorsportnews.ro: Cand va fi urmatorul eveniment Rivals si daca se adreseaza si fanilor sau doar participantilor?

Radu Moise (Santos): Vom anunta din timp detaliile, inca nu avem o data exacta.

Pentru mai multe informatii si inscrieri: rivals@yahoo.com 

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro