Sezon competiţional excelent pentru Colina Motorsport

  • Valentin Porcişteanu – Campion Naţional
  • Locuri meritorii la toate clasele
  • Niciun abandon tehnic

 

Finalul unui sezon competiţional plin, solicitant, dar cu satisfacţii pe măsură. – aşa a rezumat George Şerban, coordonatorul departamentului Motorsport, momentul de calm din atelier, atât de binemeritat dar de neobişnuit, cu care a început această săptămână şi s-a sfârşit un alt campionat. Deoarece Colina Motorsport încheie un an competiţional cu un campion naţional, cu locuri meritorii la toate clasele la care a concurat şi fără niciun abandon tehnic.

 

Valentin Porcişteanu a abordat ultima etapă a Campionatului Naţional de Raliuri  2011 cu un singur obiectiv şi o strategie clară: titlul de campion naţional, asigurat de un maxim loc şapte la etapa de la Bacău. Strategia a funcţionat, iar obiectivul îndeplinit i-a adus binemeritatul titlu de Campion Naţional, după un sezon în care a dominat competiţiile, a ştiut să treacă peste momentele dificile şi a revenit la fiecare etapă cu aceeaşi forţă a învingătorului.

 

După obţinerea titlului de vicecampion naţional absolut în 2010, am luat startul în sezonul 2011 cu gândul de a obţine titlul de campion. Am început sezonul alături de partenerul principal, Prista Oil România, cu care începusem deja colaborarea la finele anului trecut şi bineînţeles împreună cu partenerul tehnic devenit deja tradiţional, Colina Motorsport. Am avut un sezon competiţional foarte bun, câştigând 4 din cele 8 etape disputate. Pe lângă aceste reuşite am avut parte şi de ghinionul de la Sibiu, unde s-a întâmplat acel eveniment nefericit cu motociclistul inconştient. Înainte de ultima etapă, disputată la Bacău, aveam nevoie de o clasare în primele 7 poziţii, pentru a deveni noii Campioni Naţionali ai României. Strategia adoptată de noi s-a dovedit a fi câştigătoare, parcurgând raliul într-un ritm prudent, fără a forţa victoria, ca în etapele precedente, şi astfel echipajul format din Valentin Porcişteanu şi Dan Dobre este echipajul românesc, care se impune după o pauza de 3 ani, în care campionatul a fost câştigat de străinii Jarkko Miettinen şi Gergo Szabo.

 

Echipa de asistenţă tehnică despre care se vorbeşte rar fiind mai mereu “în umbră” este şi ea direct răspunzătoare de toate rezultatele noastre. De fiecare dată “au avut grijă” exemplar de materialul de concurs, dar mai mult de atât au fost alături de noi şi s-au implicat chiar şi emoţional la fel de mult. Încrederea pe care le-am acordat-o este confirmată şi de timpul îndelungat al colaborării noastre, care a început în sezonul competiţional 2009. În fruntea conştiincioşilor băieţi se află Dodo Piţigoi, care a crezut în noi şi drept urmare a fost un susţinător important din toate punctele de vedere. Ne bucurăm că le-am confirmat tuturor aşteptările şi ne dorim în continuare rezultate la fel de bune şi o colaborare de foarte lungă durată.– Valentin Porcişteanu

 

 

 

În clasamentul general, Alex Filip este ocupantul poziţiei secunde la Clasa 5 şi al locului al treilea la Clasa 2WD.

 

Am încheiat încă un sezon fructuos alături de Colina Motorsport. Se pare că a durat mai mult decât mă aşteptam împrietenirea mea cu noua maşină, însă pe final de campionat am ajuns la un setup optim. Mulţumesc întregii echipe Colina Motorsport pentru profesionalismul şi implicarea cu care ne-au tratat şi în acest an competiţional. Cu siguranţă şi sezonul 2012 ne va găsi în aceeaşi configuraţie – Renault Clio R3, pregătit de Colina Motorsport.” – Alexandru Filip

 

 

Suntem un echipaj amator, care vine la raliuri din plăcere.”afirmă Dragoş Dinu, care a încheiat sezonul competiţional pe poziţia a patra a Clasei 19, deşi a luat startul numai la patru din cele opt etape ale campionatului. La Arad s-a clasat pe locul al doilea cu noul său Mitsubishi Evo 9, a urmat Braşov cu un loc trei şi un parcurs fără probleme, Iaşi, unde a ocupat cea de-a doua treaptă a podiumului clasei, în etapa de la Bacău obţinând locul al şaselea.

 

A cincea poziţie a Clasei 19 în ierarhia generală a revenit echipajului Edwin Keleti/Victor Ponta, care la Bacău a ocupat locul secund al aceleiaşi clase şi care, în ciuda ghinioanelor din cursul acestui sezon, a oferit de fiecare dată spectacol pe probele speciale.

 

Pentru noi a fost anul de descoperire a transmisiei integrale marca Mitsubishi, un an greu, presărat de ghinioane, dar în care ritmul pe marea majoritate a probelor speciale a fost la nivelul asteptarilor sau chiar le-a depăşit. A fost un an al contrastelor, un an care a însemnat primul sezon alături de specialiştii de la Colina Motorsport şi ultimul alături de prietenul meu Victor Ponta.

 

Ne-am fi dorit mai multe cupe, însă aşa a fost să fie. Finalul de sezon ne-a prins la Bacău, un raliu în care ne-am dorit foarte mult să ajungem la final şi de aceea ritmul nu a fost cel obişnuit. Vreau să le mulţumesc pentru susţinere partenerilor noştri din acest sezon, tehnicienilor Colina şi lui Dodo Piţigoi, care au venit întotdeauna cu un sfat util şi o mână întinsă dar, în special, vreau să-i mulţumesc lui Victor pentru toţi aceşti ani petrecuţi împreună! A fost un copilot excelent şi rămâne un prieten drag pe care sper să-l mai am alături într-o maşină de concurs cândva în viitor.”Edwin Keleti

 

Colina Motorsport încheie astfel un sezon competiţional în care profesionalismul a constituit strategia, iar detaliile au fost puse la punct împreună cu oamenii care, cu fiecare kilometru parcurs, au ştiut să facă diferenţa.

 

Încheiem un an dificil, în care fiecare echipaj s-a confruntat cu probleme inerente acestui sport, dar a găsit de fiecare dată resursele pentru a merge mai departe. De aceea doresc să felicit toţi participanţii CNR 2011 pentru sezonul care tocmai s-a încheiat şi să mulţumesc echipajelor care au ales Colina Motorsport drept partener tehnic, pentru încrederea pe care ne-au acordat-o şi privilegiul de a câştiga împreună victorii importante.

 

Ne mândrim cu al doilea titlu de Campion Naţional pe care Colina Motorsport şi-l înscrie în palmares, după cel obţinut de Jarkko Miettinen în 2008. Îl felicit pe Vali pentru titlul pe care îl merită din plin şi ne bucurăm de încă un sezon încheiat cu succes.– Alexandru Piţigoi, Director General Colina Motorsport

 

Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop 2011 Raliul Moldovei „Comfert” – Etapa a IX-a

Bacău, 14 – 15 octombrie 2011
Suprafaţa de rulare: macadam
Lungime totala: 385,7 km
Probe speciale: 13, totalizand 108,8 km
Echipaje înscrise: 51

 


Clasament general FIA (clasele 1-10) Raliul Moldovei „Comfert”:

 

  1. Bogdan Marişca  / Sebastian Itu – Mitsubishi Lancer Evo 9– 01:07:15,5
  2. Marco Tempestini  / Dorin Pulpea  – Subaru Impreza – 01:07:55,1
  3. Daniel Ungur / Anton Avram – Subaru Impreza N15 – 01:08:03,4
  4. Claudiu David / Mihaela Beldie – Mitsubishi Lancer Evo 9 – 01:10:36,6
  5. Valentin Porcişteanu  / Dan Dobre – Mitsubishi Lancer Evo 9 – 01:10:58,9

 

Clasament general FIA (clasele 1-10) 2011:

  1. Valentin Porcişteanu – 125 puncte
  2. Bogdan Marişca – 119,5 puncte
  3. Dan Gârtofan – 83 puncte
  4. Marco Tempestini – 76 puncte
  5. Gergo Szabo – 57,5 puncte