Publicitate

De-a lungul intregului weekend d-abia incheiat in Tara Galilor, speculatiile in jurul celor de la Citroen, Ogier sau Quesnel, au agitat putin lumea raliurilor in cercurile cunoscatorilor. Miscarile de trupe urmeaza sa fie anuntate curand. Ca de obicei, zvonaci sunt multi, dar cei care stiu de-a devaratelea ceva sunt foarte putini, iar cei care stiu cu siguranta ceva isi tin gura inchisa. Exista cateva subiecte fierbinti : continuarea participarii in WRC a celor de la Ford care nu a fost confirmata oficial si componenta echipelor, existand voci din cadrul Citroen WRT care-l dau transferat pe Ogier de ceva vreme.

 

Sebastien Ogier, tanarul pilot francez care se vedea campion mondial inainte de inceperea sezonului 2011 dar care a terminat anul competitional in urma lui Loeb si Hirvonen, va pleca cu siguranta de la Citroen. Ambitiile sale, mari dar legitime, tinand cont de potentialul sau, nu sunt compatibile cu politica Grupului PSA, care a decis sa-si sprijine in continuare octuplul campion mondial. ” Acesta poate a fost ultimul meu raliu pentru Citroen, nu se stie inca.” a spus micul Seb la finalul ultimei bucle, dupa ce a terminat Walles Rally GB pe locul 11.

 

Marea majoritate il da transferat la Ford, sub o forma de schimb cu Mikko Hirvonen, finlandezul fiind poate mai putin talentat dar cu siguranta mai docil decat Ogier. Problema este ca ovalul albastru american inca nu a confirmat oficial sprijinirea celor de la M-Sport, echipa condusa de Malcolm Willson si responsabila pentru dezvoltarea modelului Fiesta RS WRC. Daca aventura Ford va continua in WRC, acestia trebuie sa semneze contractul cu FIA pana pe 12 decembrie 2011- asa ca nimic nu este sigur pentru Ogier inca.

 

Altii il vad pe Ogier in curtea gigantului Grup Volkswagen, care va participa incepand cu 2013 in WRC cu modelul Polo. Anul viitor este rezervat testelor si dezvoltarii masinii, fara a simti gustul competitiei. Olivier Quesnel il vede pe Ogier la volanul aceluiasi DS3 WRC ” Citroen este cea mai buna echipa de raliuri din lume, asa ca ar face bine sa faca parte din ea, dar alegerea ii apartine”

 

 

 

Exista unele mici controverse bazate pe faptul ca Quesnel nu a reusit sa se faca ascultat. Succesorul lui Guy Frequelin a tot amanat afacerea Loeb-Ogier ” Sezonul acesta a fost un pic mai animat decat ar fi trebuit, dar acest lucru v-a permis voua ( n.red : presei) sa oferiti cititorilor povesti frumoase”  spune zambitor Quesnel.

 

Argumentele sale sunt totusi unele sustenabile ” La inceputul lui 2011, regulile jocului au fost foarte clare pentru toata lumea. Loeb ramane alaturi de noi si la finalul sezonului acesta, Ogier are o oferta de la Ford. Si noi la fel,  dorim sa asiguram o continuitate la echipa dar avem nevoie si de rezultate bune. Cand Loeb a decis sa nu se retraga din raliuri, lucrurile s-au complicat. Dar, absolut nicio persoana nu ne putea garanta in ianuarie 2011, ca Ogier va deveni unul dintre cei mai buni piloti de raliuri ai lumii!

 

Din punct de vedere al rezultatelor obtinute, Olivier Quesnel ramane in continuare de neatacat. ” Ceea ce ramane, sunt rezultatele” spune acesta. ” In cei patru ani petrecuti in fruntea echipei, mi-am indeplinit 100% obiectivele stabilite, am castigat cele doua titluri la piloti si constructori si de fiecare data ne-am pregatit pentru ceea ce a urmat. Acum, ce sa zic, nicio persoana nu este de neinlocuit. Stiu de existenta tuturor acestor zvonuri, dar nu sunt foarte la curent cu ele. Viata e frumoasa, sunt mandru si fericit in acelasi timp de tot ce am realizat alaturi de echipa.” 

 

Numele persoanei vehiculate in a-l inlocui pe Quesnel este cel al lui Dominique Serieys, managerul Raliului Frantei. Zvonurile se vor termina in cateva zile “ La finalul saptamanii urmatoare ( n red. aceasta ) veti afla cei doi piloti ai echipei pentru sezonul 2012, printr-un comunicat.” a concluzionat Quesnel. 

 

Asadar nu ne mai ramane altceva de facut decat sa asteptam…pentru ca astazi are loc la Versailles traditionala conferinta de presa de la finalul sezonului a celor de la Citroen Racing!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro