Publicitate

Site-ul oficial al lui Nico Hulkenberg a oferit o informatie potrivit careia pilotul de rezerva al echipei Force India a apelat la o initiativa radicala pentru a atrage banii sponsorilor: si-a tatuat numele firmei Katjes pe antebrat! “Cum nu puteam sa le ofer publicitate pe combinezon sau masina, am ales aceasta solutie”, era declaratia lui Nico, in timp ce Tobias Bachmuler, CEO la Katjes preciza in comunicatul respectiv ca “ne dorim un parteneriat pe termen lung, iar acest gest reprezinta o dovada suplimentara”. Ba mai mult se mai preciza si faptul ca in contract exista si o clauza potrivit careia firma Katjes va suporta costurile de indepartare a tatuajului cu ajutorul laserului in cazul in care acordul ajunge la final.

Informatia n-a fost decat o simpla gluma de 1 aprilie. Una insa credibila in conditiile in care “Hulk” nu are un post de titular in F1 anul acesta tocmai din pricina faptului ca i-au fost preferati piloti sprijiniti de companii dispuse sa plateasca pentru protejatul lor. Iar gluma a atras atentia si pentru ca, pana la urma, ofera o idee. Solutii similare se practica, ati vazut deja, in boxul profesionist sau K1, in care se folosesc acele inscriptii temporare pe pielea spatelui, iar pentru suma potrivita probabil ca se vor gasi piloti care sa accepte o propunere similara. O probeaza si rezultatele unui mini-sondaj initiat de un post de radio britanic in randul pustilor care alearga in competitiile minore din Insula, peste 60% din repondenti afirmand ca n-ar ezita sa-si tatueze numele sau sigla sponsorului daca banii primiti le-ar permite sa concureze in competitii cu greutate din motorsportul mondial.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro