De vanzare: Honda Civic Vti N2


Masina ii apartine lui Adrian Grigore fiind folosita in sezonul competitional 2011 CNR, unde a obtinut locul al treilea la clasa 9.

 

Specificatii tehnice

 

Motor : 1.6
Putere : 160 cp
An fabricatie : 1997
Preparator :  Schmack Motorsport
Cutie viteze : Grup scurt/ 5.54 – viteza maxima 175 km/h – 8700 rot/min – Schmack Motorsport – comandata din Norvegia

LSD : KAAZ
Electronica : Mugen
Suspensie : Proflex EVO asfalt/macadam – spate semi-independenta (brate)
Roti : 15 inch asfalt / macadam

 

Istorie

 

Masina a fost cumparata de dl. Bebe Balea si preparata la Schmack in Germania, a concurat dl. Bebe Balea, dupa care a fost achizitionata si folosita in Campionatul National de Viteza in Coasta, 2 ani de dl. Lelutiu Adrian, iar in 2011 a fost achizitionata de Adrian Grigore.

Piese si parti schimbate de la achizitionare pana in prezent :

 

Scaune Sparco Pro 2000 – omologate pana in 2015
Centuri Schroth – omologate pana in 2015
Volan : Sparco
Stingator : OMP
Pedalier OMP
Scut duraluminiu 5
Aparatori macadam : Podeaua masinii este imbracata complet + bavete + aparatori brate spate + aparatori baie ulei si motor.
Masina a fost revizuita dupa fiecare etapa de anul acesta , indiferent de echipa de asistenta cu care am lucrat. Ulei motor si CV schimbate dupa fiecare etapa, pivoti schimbati la 2 etape, cap de planetara schimbate la 3 etape.
Cutia de viteze a fost revizuita in Ungaria inainte de Raliul Iasului , schimbat trenul mobil cu pinionul de atac , coroana si sincroane treapta 3 si 4.

Blocantul revizuit de 2 ori anul acesta, ultima oara inainte de ultima etapa.
Placute frana feroddo racing Ds 2500 schimbate inainte de ultima etapa/ discurile fata la fel , discurile spate schimbate intre asfalt si macadam.
Suspensia revizuita complet anul acesta de 2 ori la Colina – George
Planetare schimbate (de serie) si inainte de ultima etapa am achizitionat un set de planetare din Ungaria de Integra.
Multe piese de rezerva, inclusiv de caroserie, brate fata/ spate folosite dar bune, discuri frana.
Roti : asfalt / macadam – 12 buc
Cauciucuri : asfalt Michelin – 6 buc , macadam: Kumho si BFG : 8 buc + 2 rezerve
Actele sunt pe numele de Adrian Grigore, ITP si asigurare valabile

 

Pret : 12.000 euro

 

Telefon : 0742358693 – Adrian Grigore

 

email : [email protected]

Comentarii

comentarii

7 thoughts on “De vanzare: Honda Civic Vti N2”

  1. (no flame intended, fara suparare)
    Mi-ar fi rusine sa specific locul ocupat la clasa 9 printre atatea Logane.
    Posibil sa fie si asta un motiv pt care masina e la vanzare.

    1. Rusine de ce Dane? Tot fara suparare dar rusine trebuie sa-ti fie cad furi,minti,inseli,etc…De ce oare sa-ti fie rusine ca esti pe podium la sfarsitul campionatului la o clasa cu doua citroene sexoase un suzi swift o mie de logane dintre care doua merg foarte tare…(cine stie cunoaste,vezi cum bat ele mitsube de 300 cp)… 🙂
      No…rusine ?

      1. – citroene sexoase care nu intra in discutie cand vine vorba de clasament, amandoua avand prestatii slabe pe macadam
        – daca 2 logane bat un evo e irelevant; Da, cu siguranta nastase si ivan merg bine, dar pilotul de pe evo nu prea merge

        Eu cred ca pun o intrebare valida, mai ales daca as fi un potential cumparator al masinii: de ce in 2 raliuri de macadam (tara barsei si bacau) masina a fost sub 6-7 !!! logane ?
        Vorbim totusi de un motor top N (160cp din fabrica pt 1.6L e record pt. Europa), suspensii Proflex, autoblocant si altele: adica orice ar fi, mult peste Logan.

        In cazul asta daca masina e buna rau, ramane un singur alt raspuns, nu? 🙂

        1. Tu nu ai pus o intrebare…tu ai improscat cu ciocolata…eu am pus o intrebare…de ce rusine???????????????

  2. @Dan, comentariile tale nu prea au legatura cu acest anunt. Le-am lasat pentru ca nu contin expresii licentioase, dar te rog sa incetezi. Daca ai o problema cu masina si esti sigur ca nu este conform prezentarii de aici te rog sa spui, iar daca ai o problema cu Adrian si performantele lui te rog sa o rezolvi in alta parte, sau cel putin sa-ti asumi ce spui, nu sa te ascunzi in spatele tastaturii.

  3. Salut !
    Treaba este foarte simpla si nu vreau sa jignesc pe nimeni. Inca de la inceput spun ca cei doi piloti , Nastase si Ivan sunt de apreciat si de laudat.
    Masina cu care am concurat in 2011 in CNR a fost cumparata de la Brasov dupa 2 ani de Coasta. Investitiile in acea perioada au fost mici din cate am vazut. Bun , asta e mai putin important. Nu ai cum sa judeci pe cineva ce loc a ocupat atata timp cat nu-l cunosti , sau poate ne cunoastem si nu stiu eu. S-au poate mi-ai dat imprumut anul asta 8000 de euro dupa etapa de la Sibiu cand nu am mai avut bani sa continui.Ideea e foarte simpla masina in principiu este f buna la asfalt , tinuta de drum pe macadam nu este extraordinara, ea nefiind gandita ca si masina de macadam . Daca o sa te uite pe afara o sa vezi ca majoritatea modelelor sunt folosite pe asfalt. Este o masina pe care a trebuit sa o invat si sa o revizuiesc din mers , iar locurile ocupa nu reflecta intotdeauna valoarea. Vezi Tg. Mures, daca esti la curent sau esti pasionat de acest sport;)
    Explicatii mai multe nu simt sa dau , decat daca doresti ca in 2012 sa devii unul din sponsorii mei .
    Multumesc si numai bine!

Comments are closed.