Publicitate

Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu s-a aliniat la startul celei mai mediatizate etape din CNR – Raliul Sibiului – cu o Dacia Logan. In aceasta decizie au cantarit enorm renumele probelor distrugatoare din jurul Hermannstadt-ului si faptul ca pentru masina de concurs existau deja destule piese de schimb.

Adrian Grigore - Sibiu Rally - 6

Adrian Grigore: „Ne-a fost frica de confruntarea sibiana, deoarece aici si daca ai noroc tot produci pierderi insemnate bugetului din cauza probelor extrem de dure. Ne-am gandit la o cale de compromis si acum ne felicitam pentru decizia luata, in conditiile in care au fost si anul acesta multe echipaje care au abandonat motivand probleme tehnice cauzate de starea specialelor. Am avut un parcurs bun si am incheiat pe locul 3 la Cupa Logan, cel mai bun rezultat obtinut de mine la Sibiu pana acum.

 

Traseul lung, plin de bolovani si sleauri (aproape 230 km de probe speciale), caldura sufocanta, specialele de noapte, oboseala acumulata in ambele zile fac din Sibiu 2013 o cursa incredibil de grea. Masina pregatita exemplar de echipa Mach 1, in fruntea careia a stat Iulian Nita, s-a comportat exemplar, mecanicii reusind sa rezolve in timp toate problemele mecanice cu care s-au confruntat Adrian si Marius.

 

Adrian Grigore: „Le multumesc baietilor din asistenta tehnica pentru eforturile lor, care nu au fost deloc putine, mai ales ca o parte importanta din reusita noastra li se datoreaza si lor. Lupta in Cupa Logan a fost interesanta din toate punctele de vedere si ii felicit pe cei care au primit medaliile de aur si argint, deoarece au mers foarte tare. Bravo lor! Cu punctele stranse la Sibiu ne aflam pe locul 5 in topul Clasei 9 si sper ca la finalul sezonului competitional sa urcam pe podium. Va fi o lupta stransa, deoarece suntem 5 piloti care ne batem intr-o marja de 10 puncte. Am dat deja uitarii ‘transeele’ sibiene, ne odihnim cateva zile si incepem pregatirile pentru Raliul Aradului, unde vrem sa reeditam performantele obtinute in ultimii 2 ani, locul secund, respectiv medalia de bronz.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro