Publicitate

Dupa titlul de campioni nationali obtinut anul trecut la categoria automobilelor cu 2 Roti Motrice si victoria spectaculoasa din prima etapa a Campionatului National de Raliuri de anul acesta, Adrian Raspopa si Catalin Grigoriu au avut parte de o etapa dificila la Raliulul Aradului, intrecere care a contat si in FIA European Rall Trophy. Chiar si asa, echipajul bacauan s-a clasat pe locul al doilea la finalul raliului, reusind astfel sa-si mentina pozitia de lideri ai clasamentului automobilelor cu tractiune pe o singura punte.

RAR15_2345

foto © Catalin Stoia

Prima zi a Raliului Aradului a programat cate doua treceri pe specialele Frumuseni si Sistarovat dar si o evolutie pe circuitul stradal amenajat in centrul orasului gazda la finalul zilei. Pentru Adi Raspopa, sansele la victorie s-au spulberat insa chiar de pe a doua proba a raliului: “Pe cat de inspirat am fost la Raliul Brasovului in alegerea pneurilor, pe atat de neinspirat am fost la Arad! Pentru prima bucla am ales o compozitie mai dura care s-a dovedit ineficienta in comparatie cu concurentii care au optat pentru pneuri mai soft. Astfel, in combinatie cu o setare mai dura pe care am facut-o la masina noastra, am pierdut secunde importante, facandu-ne sa batem pasul pe loc, cum se zice. Din pacate, pe a doua proba, am iesit de pe trasa ideala intr-un viraj, am ajuns cu partea dreapta intr-un sant, ocazie cu care am facut si o pana la doar 2 km de la startul acestei speciale, alegand sa nu ne oprim pentru a schimba roata intrucat era o proba relativ scurtaa explicat Adrian Raspopa.

 

De parca toate acestea nu erau de ajuns, la finalul primei zile de concurs, la ultimul punct de control orar, echipajul format din Raspopa si Grigoriu a facut o eroare, pontand in avans cu 3 minute. Aceasta abatere este sanctionata cu o penalizare de 3 minute conform regulamentului Campionatului National de Raliuri iar sansele la victorie pentru cei doi echipieri au fost reduse la zero.

foto © Catalin Stoia

foto © Catalin Stoia

A doua zi a Raliului Aradului s-a transformat pentru noi aproape intr-o zi de teste, tinand cont si de faptul ca, de aproape opt luni de zile, Catalin nu a mai participat la un raliu. A fost o zi fara miza in care am mers fara sa ne mai intereseze timpii pe care-i obtinem. Doar pe ultimele trei speciale am marit putin ritmul si ne-am simtit mai bine, astfel ca asteptam cu nerabdare urmatoarea etapa, Danube Delta Rally.a mai adaugat Raspopa.

 

Echipajul Adrian Raspopa/ Catalin Grigoriu va fi sustinut in sezonul 2015 al Campionatului National de Raliuri de partenerii prinicipali Pambac, Comfert,  Wurth Romania si Dedeman, cat si de partenerii tehnici Omniasig, Simba,  Mere de Itesti, GoPro prin xtremvideo.ro si Syron Tires.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro