Publicitate

Lucien Hora si-a indeplinit toate obiectivele la Teliu, pilotul resitean adjudecandu-si o noua victorie categorica, acompaniata de corectarea recordului traseului, anterior detinut tot de el. Paul Andronic si Andrei Dumitrescu l-au urmat pe podium, iar Lucian Radut, al patrulea clasat, isi mentine prima pozitie in clasamentul general.

 

Pe o vreme capricioasa, care a dat mari emotii pilotilor pe parcursul celor doua zile de competitie, coasta de la Teliu a vazut o multime impresionanta de spectatori si un spectacol automobilistic pe masura. Intrecerea i-a revenit, fara nicio mare surpriza, lui Lucien Hora, campionul ultimelor trei sezoane, dupa ce suspansul s-a mentinut la cote ridicate pana la final. Dupa o prima mansa de concurs alergata pe uscat, o rafala de ploaie s-a abatut asupra zonei, udand prima parte a traseului la jumatatea mansei secunde, iar cursa a fost oprita pentru montarea pneurilor de ploaie pentru concurentii aflati la start. Combatantii primelor locuri, care au luat startul ultimii, au avut totusi parte de conditii uscate si au luat startul pe pneuri de tip slick, cele mai performante.

 

Lucien Hora a fost marele invingator, resiteanul reusind sa doboare vechiul record in ultima urcare a concursului, in ciuda asfaltului ud de la start. “Ma bucur pentru aceasta victorie si pentru ca am reusit sa corectez recordul. Imi place mult aici, atunci cand castigi si lucrurile merg bine astepti sa revii” a spus Hora, dupa ce a primit cupa invingatorului si frumosul Trofeul Eugeniu Ionescu-Cristea, rasplata celui mai rapid rezultat al weekend-ului. “Traseul a fost bun, organizarea excelenta, ca de obicei, iar stresul schimbarilor de vreme, care ne-a dat mari emotii, a condimentat lucrurile” a mai spus resiteanul.

 IMG_1698_mare_zpsba331e33

Pozitia secunda i-a revenit lui Paul Andronic, cel care nu a inceput weekend-ul sub cele mai bune auspicii, ratand cinci din cele sase urcari de sambata, din cauza unei probleme la cutia de viteze. “Cand am parasit parcul inchis sambata dimineata, mergand in aglomeratie si cu o viteza de deplasare scazuta, cutia de viteze a avut o defectiune” a explicat el. “Una din furcile de angrenare s-a strambat, iar pentru ca era imposibil de cuplat treapta a doua a cutiei de viteze, am fost nevoiti sa o desfacem si sa inlocuim piesa.”

 

Astfel, ziua de sambata a fost aproape complet ratata, o rafala de ploaie facandu-l pe Paul, ca si pe alti concurenti, sa renunte la ultima urcare. Ziua concursului a fost complet diferita, spre satisfactia pilotului, care a obtinut victoria grupei H si a stabilit un nou timp de referinta pentru turisme pe traseul de la Teliu, facandu-si un cadou cu doua zile inaintea zilei de nastere. “Totul a mers bine astazi, iar rezultatul este o incununare a efortului depus ieri. Ma bucur pentru timpul bun pe care l-am reusit si pentru ca distanta fata de adversarii mei directi a fost una confortabila. Imi doresc sa pot recupera punctele pierdute in primele etape” a mai spus el.

 

Ultima treapta a podiumului general i-a revenit lui Andrei Dumitrescu, pilotul unui monopost de Formula Renault. Bucuresteanul a fost urmat in clasament de Lucian Radut, cel care pastreaza pozitia de lider al clasamentului general, de Ovidiu Zaberca si de Armando Battocchi, cel care s-a impus la doua roti motrice, la comenzile frumosului sau Ferrari 458 Challenge.

 

Edu Stan s-a impus la categoria masinilor de “super-productie”, Grupa N, unde i-a surclasat pe Dudu Senchea si pe Norris Mageanu. Liviu Savu a castigat intrecerea Grupei A, Mihai Beldie a fost cel mai rapid intre pilotii masinilor Diesel, in timp ce Hermann Melzer a obtinut victoria in clasamentul debutantilor. Horatiu Ionescu-Cristea, nepotul Maestrului Eugeniu Ionescu-Cristea, cel in memoria caruia se desfasoara Trofeul Teliu, a avut o noua evolutie senzationala, luptandu-se de la egal la egal cu piloti din primele zece locuri ale clasamentului, cu un Ferrrari 308 GTB, inscris la categoria masinilor istorice.

 

DESCARCA REZULTATE

FinalOpen

FinalEchipe

FinalA

FinalDeb

Final2RM

FinalN

FinalH

 

 

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro