Interviu cu Sorin HAI dupa GTT Drift Series


In weekendul care s-a incheiat, linistea din statiunea montana Poiana Brasov a fost spulberata de scartaitul cauciucurilor si de zgomotul motoarelor accelerate la maxim de pilotii care s-au intrecut in derapaje controlate intr-o noua etapa contand in Campionatul National de Drift. In premiera clubul GTT Racing in frunte cu Gabriel Onofrei a organizat o etapa de drift in parcarea mare din Poiana Brasov, unde spectatorii au avut parte de un spectacol cu mult fum, plimbari cu masinile de drift si un concurs de Miss. Unul dintre cei mai buni drifteri din Romania Sorin “HAI” Ene a reusit clasarea pe locul 4, dupa un weekend nebun plin de evenimente nedorite. Ce s-a intamplat aflati chiar de la el din interviul acordat website-ului nostru.        

Motorsportnews.ro: Dupa o lunga perioada de pauza in campionatul national de drift, a avut loc la Brasov o noua etapa de drift, cum ti s-a parut organizarea si evenimentul per ansamblu?

HAI: Tinand cont de faptul ca a fost primul eveniment organizat de un novice in domeniu, organizarea a fost foarte buna, au existat si minusuri (era de asteptat), dar per ansamblu a fost ok.

Motorsportnews.ro: Ce modificari a suferit masina pentru aceasta etapa si ce va mai urma in viitor?

HAI: Am reusit sa lucrez la partea estetica asa cum s-a vazut (am reparat si revopsit plafonul si tot ceea ce a insemnat urma de accident sau indoitura), am reusit sa-mi achizitionez si sa montez un eleron, am facut lampile de spate negre, am inlocuit geamul spart la etapa KOE Cluj cu plexiglas si alte mici retusuri estetice.

Pe viitor ramane sa ma gandesc si sa trag o conluzie in ceea ce priveste modificarile care vor fi aduse – iarna e lunga si sezonul se apropie de final.

Motorsportnews.ro: Ai avut parte si de un eveniment mai putin placut cu unul dintre concurenti ce s-a intamplat?

HAI: Asa este, am avut parte de un incident neplacut despre care nu vreau sa comentez nimic si vreau sa-l uit cat mai repede. Lipsa  fair play-ului si-a spus cuvantul, este tot ce pot sa spun.

Motorsportnews.ro: Ai “ratat” podiumul la mustata si ai reusit o clasare pe locul patru, de ce nu in primii trei?

HAI: A fost o etapa nebuna, s-au stricat multe masini si motoare, am avut probleme majore cu masina, mi s-a ars unitatea electronicii (Haltec), luand riscanta decizie sa evoluez in continuare cu electronica stoc a masinii.

Inaintea luptei cu Calin ceva in motor a cedat si am imprumutat masina lui Razvan Doi (caruia ii multumesc inca o data pe aceasta cale). Desi nu am evoluat nici o data pe aceasta masina, in prima runda am avut 6-4 in fata lui Calin, iar in runda a doua lipsa si calitatea anvelopelor si-au spus cuvantul. Calin a castigat cu 7-3, am pierdut locul 3 la un punct practic.

Motorsportnews.ro: La ce evenimente te mai pot vedea fanii tai pana la sfarsitul anului?

HAI: Nu stiu exact ce evenimente urmeaza in calendar, dar cert este faptul ca trebuie sa se mai tina o etapa CND pentru a finaliza campionatul, oricum evenimentele la care voi participa vor fi anuntate din timp ca si pana acum pe site-ul vostru si pe site-ul meu www.69hai.ro.

Urmeaza doua etape King Of Europe- Drift in Grecia unde nu stiu daca pot sa ajung, sper si vreau, dar nu stiu sigur nimic inca.

Motorsportnews.ro: Poti sa ne dezvalui cate ceva din planurile pentru anul viitor?     

HAI: Ca planuri de viitor….. vreau sa vad ce s-a intamplat cu motorul masinii, masina se afla in prezent la cei de la Exelixis, sa rezolv toate problemele aparute, sa lucrez in continuare la estetica masinii si in aceasta iarna vreau sa intervin cu modificari la motor  pentru a ridica putin puterea, undeva pe la 400 de cai.

Doresc sa multumesc pe aceasta cale sponsorilor mei DENTAL-MED, EXELIXIS, ANVELOPESIJANTE.RO, REPSOL si celor care sunt prezenti la fiecare eveniment alaturi de mine prieteni, fani etc.

 

 

Comentarii

comentarii