A existat un mix de strategii la Montreal, cu trei echipe diferite pe podium și două filizofii diferite pentru strategie. Pilotul Ferrari și câștigător, Sebastian Vettel precum și Valteri Botas, locul doi, au pornit pe ultrasoft și apoi au schimbat pe supersoft aproape în același timp. Cei doi piloți Red Bull, care au încheiat pe locurile trei și patru au ales o altă strategie, rulând un prim stint mai scurt pe hypersoft și apoi trecând pe supersoft pentru a încheia cursa. Printre luptele directe din față între principalii rivali, momentul opririlor la boxe a reprezentat un factor cheie, mulți piloți încercând un „undercut” în cazul unui duel strategic. Pilotul Haas, Romain Grosjean, care a luat startul din spatele grilei ca urmare a unei probleme în calificări, a efectuat un extrem de lung prim stint pe ultrasoft înainte de a încheia chiar la limita punctelor pe supersoft.
MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „Strategia a fost dictată de calificările de ieri, cu o perioadă inițială de safety car care a subliniat că o strategie cu o singură oprire poate fi varianta corectă, având oricum în vedere uzura și degradarea scăzute observate în weekend. Toate cele trei compozițiile nominalizate au fost extensiv utilizate în cursă prin diferite strategii. Un număr de piloți, printre care Daniel Ricciardo de la Red Bull și Romain Grosjean de la Haas au folosit strategia pentru a câștiga poziții în cursă. Campionatul a luat o nouă întorsătură, ceea ce îl face și mai interesant, următoarea etapă fiind noul circuit Paul Ricard din Franța.”
POS |
DRIVER |
TIME/RETIRED |
PTS |
---|---|---|---|
1 |
|
1:28:31.377 |
25 |
2 |
|
+7.376S |
18 |
3 |
|
+8.360S |
15 |
4 |
|
+20.892S |
12 |
5 |
|
+21.559S |
10 |
6 |
|
+27.184S |
8 |
7 |
|
+1 LAP |
6 |
8 |
|
+1 LAP |
4 |
9 |
|
+1 LAP |
2 |
10 |
|
+1 LAP |
1 |