TOYOTA HYBRID motivul pentru care 7 milioane de oameni iubesc din nou condusul

 În 2014, Toyota Motor Corporation a înregistrat un nou record de vânzări pentru modelele sale hibrid, cu peste 7 milioane unități vândute în toată lumea.

 

Ca urmare a angajamentului pe care și l-a asumat față de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat și prin politica Toyota Earth Charter, intenția companiei este de a reduce cu 25% consumul de carburant, prin lansarea și dezvoltarea unor tehnologii precum hybrid plug in, mașini electrice și FCV (hidrogen).

 

La nivel mondial, Toyota comercializează 27 de modele de autoturisme hibrid diferite și un model plug-in hibrid în mai mult de 90 de țări și regiuni. În plus, de la începutul anului 2014, până la sfârșitul anului 2015, sunt planificate lansări de modele hibrid noi, într-un număr total de 15. Astfel, Toyota va continua să-și mărească  gama de modele hibrid și creșterea numărului de țări și regiuni în care va comercializa aceste modele.

 Prius_ext_01_res

După calculele noastre,  la data de 30 septembrie 2014, emisiile de noxe CO2 au fost reduse cu aproximativ 49 milioane tone datorită utilizării mașinilor hibrid, în același timp salvând aproximativ 18 milioane de kilometri de benzină.  Aceste rezultate se datorează utilizării  tehnologiei hibrid în comparație cu tehnologiile convenționale  a mașinilor de dimensiuni similare.

 

Pentru prima data în istoria auto, Toyota a lansat “Coaster Hybrid EV” în luna august 1997 și “Prius” –primul model hibrid de serie –  în luna decembrie a aceluiași an. De atunci, mașinile hibrid Toyota au primit un sprijin extraordinar de la consumatorii din întreaga lume. În Europa, Prius a fost comercializat începând cu anul 2000.

 

Tot în Europa, anul 2014 a adus un nou record în vânzarea de mașini Toyota hibrid, acestea au atins un număr de 145.400 unitati vândute, reprezentând o creștere de 9% față de anul anterior. Vânzările de modele Lexus hibrid au crescut cu 36% față de anul anterior, cu 32.655 unități vândute.

 

În România primul model hibrid – Prius – a fost lansat în anul 2006, iar în 2010 Toyota România a lansat primul hibrid compact în segmentul C – Auris.

 

Din 2006 până în prezent, vânzările de mașini hibrid Toyota & Lexus au atins cifre îmbucurătoare, acest fapt demonstrând încrederea și suportul clienților în tehnologia hibrid. În ultimii trei ani în România s-au comercializat peste 500 unități mașini hibrid, aproximativ 200 unități anual.

 

Promisiunea Toyota pentru clienții săi este să îmbunătățească performanța tehnologiei hibrid, să reducă costurile și să extindă linia de produse hibrid dintre modelele cu propulsie convențională, atat de apreciate de către clienții Toyota.