Publicitate

 

După cum sugerează afișul dedicat evenimentului, Citroën s-a pregătit special pentru Salonului Rétromobile 2019 (6-10 februarie, Paris Expo Porte de Versailles). Pentru anul Centenarului său, Marca a propus un pachet inedit, cu un stand în care sunt expuse 30 de modele legendare ale istoriei de 100 de ani, repartizate pe 3 secțiuni: 10 automobile de serie, 10 vehicule de curse și 10 concept car-uri!

Arborând în centru grila cu dublu Chevron specifică modelului Citroën Traction, afișul ediției Rétromobile  2019 anunță în avanpremieră prezența excepțională a Mărcii în cadrul acestei reuniuni excepționale a amatorilor de mașini de colecție (6-10 februarie, Paris Expo Porte de Versailles). În anul Centenarului, Citroën a propus un pachet inedit, cu un stand excepțional care găzduiește 30 de modele legendare repartizate pe 3 secțiuni:

  • 10 automobile de serie, simbolul celor 100 de ani de modele  legendare în serviciul confortului: Type A 10 HP, C3 5 HP, Traction Avant, Type H, 2 CV, DS 21 Pallas, Méhari, CX 25 Prestige, C6, Noul C5 Aircross SUV
  • 10 concept car-uri, pentru 100 de ani de spirit vizionar: C10, Camargue, Karin, Activa 1, Xanae, Osmose, C-Métisse, GTbyCitroën, Tubik, CXPERIENCE
  • 10 vehicule de curse, pentru 100 de ani de competiții sportive unice: Scarabée d’Or, Petite Rosalie, DS 21 ce a concurat în Raliul Marocului 1969, SM ce a concurat în Raliul Marocului 1971, 2 CV din Raid Afrique, ZX Rallye Raid, Xsara Kit Car, C4 WRC, C-Elysée WTCC, C3 WRC
 

Cu ocazia acestui eveniment,  va fi publicat un catalog special al Centenarului care prezintă caracteristicile și istoria celor 30 de modele. Acesta poate fi descărcat în versiune PDF de aici. 

Și pentru a menține suspansul, un tur 3D al standului este disponibil aici.

În așteptarea deschiderii salonului, cele mai emblematice modele lansate de-a lungul istoriei Mărcii pot fi vizitate în muzeul virtual Citroën Origins: www.citroenorigins.com (75 de vehicule legendare – disponibil în 39 de țări).

Comentarii

comentarii

Publicitate

Sorry, the comment form is closed at this time.

Motorsportnews.ro