Urmărește-i live pe Dani Oțil și Roxana Ciuhulescu care răspund la sms-uri în timp ce conduc

Pe 11 iunie, ora 15:00, Dani Oțil și Roxana Ciuhulescu în ipostaza de șoferi vor experimenta folosirea sms-urilor la volan, pe traseul de la AMC Kart. Protagoniștii campaniei Toyota, ”Don’t text and drive!”, vor întâmpina diverse piedici și obstacole în timp ce conduc și răspund in timp real la sms-urile primite de la fani, intr-un eveniment care isi propuna sa încurajazeze condusul responsabil, fără distrageri, ce va fi transmis LIVE pe pagina de Facebook Toyota Romania – https://www.facebook.com/ToyotaRomania .

 

Dani și Roxana vor parcurge traseul pe rând, fiecare având în dreapta sa un jurnalist auto, pe post de copilot, cu rolul de a evalua traseul parcurs de vedete. Printre piedicile pe care le vor întâmpina cei doi șoferi se numără drumul în lucru, trecerea de pietoni, drum îngustat și alte obstacole care pot să apară oricând pe carosabil în viața reală.

 

Dezvoltată sub sloganul „Text me, I’m driving”, campania și-a propus acest experiment pentru a atrage atenția asupra numărului îngrijorător de accidente rutiere cauzate de utilizarea telefonului mobil pentru servicii de sms și email.

 

23%[i] din numărul total de accidente dintr-un an sunt cauzate de utilizarea telefonului la volan, România se află pe locul I din Uniunea Europeană la numărul de decese rutiere raportat la un milion de locuitori[ii]Preocuparea TOYOTA pentru mediu, siguranța rutieră și educarea tinerilor este o constantă în politica si filosofia companiei.

Toyota HSD

Toyota știe că a crește în armonie cu mediul local și societatea este singura cale prin care o afacere poate fi durabilă. Fiind cea mai mare companie producătoare de automobile din lume, cu operațiuni în peste 170 de țări, scopul Toyota este de a deveni un bun cetățean corporativ local, care este admirat de fiecare dintre comunitățile în care își desfășoară activitatea. Pentru a atinge acest obiectiv, Toyota oferă contribuții financiare si practice pentru proiecte care au ca scop îmbunătățirea vieții și sustenabilitatea comunităților noastre.

 

Campania ”Don’t text and drive” a fost concepută în aprilie 2013, împreună cu Saatchi & Saatchi, evenimentul din acest an având același parteneriat. Ideea de la care a pornit campania este aceea că trimiterea de SMS-uri în timpul condusului este o acțiune mai periculoasă decât condusul sub influența alcoolului. Toyota s-a angajat să dezvăluie acest adevăr și să educe atât șoferii cât și pietonii pentru a evita accidentele rutiere. Dezvoltată sub sloganul „Când ești la volan, sms-urile sunt mai periculoase decât alcoolul”, anul trecut, campania a inclus trei spoturi radio cu scenarii diferite din viața reală și s-a adresat publicului larg de toate vârstele. Spoturile au fost difuzate pe posturile Kiss FM, Magic FM, Rock FM și Pro FM.