Interviu cu Sebastien Loeb

Cum te simti la volanul unui Citroën DS3 WRC?

SL: Masina e foarte diferita fata de C4. DS3 e mai scurta si mai agila in curbe stranse, dar e si mai nervoasa pe sectoare de drum mai rapide. In general va trebui sa lucram mai mult din spatele volanului, din mai multe motive: comportamentul masinii datorita marimii, absenta diferentialului central care impartea puterea de tractiune intre parte frontala si spatele masinii, revenirea la selectia mecanica a vitezelor ceea ce inseamna ca va trebui sa luam mana de pe volan”.

Esti multumit de munca depusa in timpul vacantei din iarna?

SL: “Parerea mea este ca echipa a facut treaba buna, dar nu am atins acelasi nivel de dezvoltare pe toate tipurile de teren. Am petrecut mult timp pe macadam si este tipul de suprafata pe care vom concura cel mai frecvent in campionat. Cred ca inca mai avem de progresat pe zapada, dar este dificil de estimat avand in vedere ca nu avem o baza de comparatie odata cu noul regulament care a modificat comportamentul masinii

Ce parere ai de noul regulament? Este favorabil pilotilor?

SL: “Da , masina se conduce frumos. Performanta motorului inseamna ca poti scoate ce-i mai bun din sasiu. Bineinteles, ne dorim ca intotdeauna, mai multa putere dar sunt de parere ca noile campionate vor fi spectaculoase. Ca si pilot trebuie sa ai intuitia buna de a optimiza traiectoria pentru a atinge viteza maxima posibila in curbe..

Ce reprezinta acest sezon pentru tine?

SL: “Este o noua provocare cu mult mai multi factori necunoscuti decat in anii precedenti. Rivalii nostri si-au dezvoltat si ei masinile si va trebui sa asteptam pana la deschiderea sezonului competitional pentru a stabili o ierarhie. Dar chiar si asa, trebuie sa fiu mai rapid decat concurentii care au aceeasi masina ca mine. Sa-i intrec pe Sébastien Ogier si pe Petter Solberg va fi o adevarata provocare! Cred ca va fi un sezon dificil, dar acest lucru ma ajuta doar sa imi stimulez si mai mult motivatia!