Confirmand in continuare participarea in Campionatul Mondial de Raliuri (WRC), CITROËN RACING a dezvoltat un model complet nou care, incepand cu sezonul 2011, va inlocui actualul C4 WRC. Respectand intru totul sloganul „Créative Technologie”, CITROËN DS3 WRC este conform cu noul regulament al FIA in ceea ce priveste participarea in Campionatul Mondial de Raliuri incepand cu sezonul 2011.
SPECIFICATII TEHNICE
SASIU | ||
Structura | ranforsata prin sudura, roll cage multi-punct | |
Caroserie | otel si materiale compozite | |
MOTOR | ||
Tip | Citroën Racing – 1,6-litri turbo cu injectie directa | |
Diametru cilindru/ cursa cilindru | 82×75.5mm | |
Capacitate | 1.598 cmc | |
Putere maxima | 300 CP la 6.000 rpm | |
Cuplu maxim | 350Nm la 3.250 rpm | |
CP/litru | 188 CP/litru | |
Distributie | Motor cu doua axe cu came si distributie prin curea, 4 supape pe cilindru | |
Alimentare benzina | Injectie directa controlata cu sistemul Magneti Marelli SRP-HP | |
AMBREIAJ | ||
Tip | Cerametallic cu dublu disc | |
TRANSMISIE | ||
Tip | 4×4 | |
Cutie de viteze | Sadev, sase trepte, secventiala | |
Control | Manual | |
Diferential | Mecanic, fata si spate, auto-blocant | |
FRANE | ||
Fata | Discuri ventilate, 355 mm (asfalt) si 300 mm (macadaml) / Etrieri cu 4 pistoane raciti cu apa (asfalt) | |
Spate | Discuri ventilate, 300 mm / Etrieri cu 4 pistoane | |
Distributie | Ajustabila din cockpit | |
Frana de mana | Controlata hidraulic | |
SUSPENSIE | ||
Fata | Tip McPherson | |
Spate | Tip McPherson | |
Amortizoare | Citroën Racing, reglabile pe 4 cai (viteza de compresie si revenire redusa/ridicata) | |
DIRECTIE | ||
Tip | Servodirectie hidraulica asistata | |
ROTI | ||
Asfalt | 8×18’’ | |
Macadam si zapada |
7×15’’ | |
DIMENSIUNI, GREUTATE SI CAPACITATI | ||
Lungime | 3.948 mm | |
Latime | 1.820 mm | |
Ampatament | 2.461 mm | |
Ecartament | 1.618 mm (fata si spate) | |
Rezervor | 75 litri | |
Greutate | 1.200 kg (cu echipaj inclus conform regulamentului) |