Ultima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010 s-a desfasurat la Iasi in perioada 8-9 octombrie 2010. Aceasta avea sa decida campionul national pentru acest sezon, in timp ce pentru Horatiu SAVU se dorea a fi o incercare de a indrepta situatia neplacuta ivita dupa cele doua abandonuri tehnice consecutive.
Insa participarea la aceasta etapa urma sa fie cu mari semne de intrebare datorita imposibilitatii participarii lui Marc BANCA, copilotul echipajului pentru acest sezon. Dupa indelungi tatonari, singurul care avea sa raspunda prezent solicitarii, desi se afla proaspat sosit din “luna de miere”, avea sa fie Victor MIHAILESCU, copilotul cu care Horatiu a parcurs cei mai multi kilometri de proba speciala de la revenirea pe scena campionatului. Experienta comuna a celor doi avea sa se transforme in cel mai bun rezultat din ultima perioada, si anume locul 5 in clasamentul general FIA, chiar daca programul de recunoasteri a fost epuizant iar raliul, mai ales in ziua secunda a fost extrem de dificil, datorita in principal conditiilor meteorologice nefavorabile. Confruntat cu probleme de alimentare pe proba secunda a zilei intai si cu o alegere neinspirata a anvelopelor in ziua secunda, echipajul clujean avea sa ajunga la sosire cu un ecart destul de mare fata de echipajul castigator, dar cu un avans confortabil fata de urmaritori.
Horatiu: “In primul rand as vrea sa multumesc tinerei familii Mihailescu pentru disponibilitatea aratata vis-a-vis de participarea lui Victor la aceasta ultima etapa. Chiar imi doream un rezultat bun, dupa contraperformantele de la cele 2 raliuri precedente. Cred ca am facut tot ceea ce era posibil din punctul de vedere al unui echipaj mai privat decat celelalte echipaje private din campionat. Nu prea poti emite mari pretentii cand nu ai nicio sustinere materiala si incerci sa mergi cat poti de tare, dar safe in acelasi timp, cu anvelope second-hand, fara teste premergatoare si fara shakedown-uri”.
Victor: “Sunt incantat ca am reusit sa fiu alaturi de Horatiu la aceasta etapa, si sa refacem un echipaj dupa o pauza de 2 ani. Targetul nostru a fost sa terminam raliul in puncte, obiectiv realizat cu un rezultat destul de bun. Probele au fost foarte frumoase, dar etapele distrugatoare. Vreau pe aceasta cale sa multumesc DUNLOP pentru implicarea benefica atat in CNRD cat si in Romanian SuperBike, campionat in care am evoluat in acest sezon”.
Echipajul doreste sa multumeasca tuturor celor care ii sustin precum si partenerilor media Hostvision si Autobusiness.