Așa cum era de așteptat, aproape toți piloții au ales o strategie cu o singură oprire supersoft-soft pentru Marele Premiu al Italiei, care a fost câștigat de pilotul Mercedes, Lewis Hamilton care a preluat conducerea campionatului cu un avans de trei puncte. O strategie alternativă a fost adoptată de pilotul Red Bull, Daniel Ricciardo, care a pornit al 16-lea ca urmare a unor penalizări. El a pornit pe soft și apoi s-a mutat pe supersoft în ultima fază a cursei. Australianul a reușit și cel mai rapid tur de pistă al cursei, care a fost cu două secunde mai rapid decât echivalentul de anul trecut, utilizând aceleași pneuri. După ploaia torențială de sambătă, condițiile de la Monza au fost uscate pentru cursă cu temperaturi ambientale de 28 de grade, respectiv 37 de grade la nivelul asfaltului.
MARIO ISOLA – HEAD OF CAR RACING „După un weekend imprevizibil, cursa s-a dovedit a fi exact ceea ce am așteptat, cu aproape toți piloții conformându-se unei strategii cu o singură oprire. Daniel Ricciardo a utilizat perfect o strategie alternativă cu o singură oprire pentru a câștiga 12 locuri, iar cel mai rapid tur al său a ilustrat cât de rapid este pachetul mașină-pneuri de anul acesta, în ciuda faptului că Monza este dominată de linii drepte.”
POS |
DRIVER |
TIME/RETIRED |
---|---|---|
1 |
|
1:15:32.312 |
2 |
|
+4.471S |
3 |
|
+36.317S |
4 |
|
+40.335S |
5 |
|
+60.082S |
6 |
|
+71.528S |
7 |
|
+74.156S |
8 |
|
+74.834S |
9 |
|
+75.276S |
10 |
|
+1 LAP |
11 |
|
+1 LAP |
12 |
|
+1 LAP |
13 |
|
+1 LAP |
14 |
|
+1 LAP |
15 |
|
+1 LAP |
16 |
|
+2 LAPS |
17 |
|
DNF |
18 |
|
DNF |
NC |
|
DNF |
NC |
|
DNF |