Ce semnezi aia esti

In primul rand se vede treaba ca cei mai multi dintre concurentii de la coasta sunt vai de capul lor. Pentru ca nici macar nu citesc regulamentele. Ne-am trezit la inceputul sezonului cu un regulament schimbat si toti am fost mirati sa vedem ca ordinea in mansele de concurs este inversa ca pana acum. La Campulung, chiar cand ne pregateam de mansele de concurs.

 

 

Mai mult, se dau buletine de schimbare a regulamentului particular si nimeni nu le citeste. Toti stim ca inscrierile se fac de la 16.00 la 19.00. Poate sa ninga, sa ploua, sa se schimbe orarul, noi intre orele astea ajungem la inscriere. Inertia vechilor reguli este in capul nostru mai mare ca la o masina fara frane.

 

 

Booon. Si am ajuns la etapele de la Alba Iulia si s-a trezit Hora ca eleronul fata al monopostului sau e pe post lama de curatat pietroaiele scoase de toti din fata lui. Si s-a cerut schimbarea regulamentului. La presiunea maselor s-a acceptat. Normal ca s-a acceptat, suntem in Romania. Problema nu a fost in regulament ci la organizator care nu a pus cauciucuri destule in virajele cu pricina. E dreptul fiecarui pilot sa mearga pe unde crede ca va scoate un timp mai bun. Si de asemenea e obligatia pilotilor sa se supuna regulamentului. Asa cum e el ,bun sau prost.

 

 

 

Horatiu Ionescu Cristea mi-a explicat foarte clar considerentele pentru care s-a ajuns la noul regulament si sunt de acord cu toate. Imi place foarte mult ideea ca pilotii din coada clasamentului sa aiba sanse mai mari in fata aparitiei ploii decat granzii campionatului. Si asta s-a vazut la Teliu. In plus, masinile din frunte au nevoie mai multa de “ingrijiri” mecanice. Iar pentru spectatori nu mai zic. Dupa primii zece m-as cara si eu acasa in timp ce pilotii cu timp mai slab inca ar concura.

 

 

In acest context a venit Cipri Ciubotaru la mine sa ma intrebe daca sunt de acord cu el in unele privinte pe care vrea sa le puna pe hartie si sa le trimita la FRAS. Si a reusit sa dea o forma foarte elocventa a solicitarilor lui. Interesant este ca am semnat si l-am sustinut chiar daca nu imi doresc schimbarile pe care le cerem.

 

 

Motivul pentru care am semnat a fost exercitiul democratic al propunerilor facute instantelor superioare. Adica m-a motivat mai mult apartenenta la un astfel de demers decat demersul in sine. Pozitia este probabil una la marginea ipocriziei, a duplicitatii insa eu am invatat un lucru. Nu conteaza pe cine sustii, ce sustii atata timp cat esti implicat in a sustine ceva. Decat sa fac parte din grupul mai mare al celor care nu zic nimic mai bine sa fiu unul din cei putini care spun ceva. Chiar daca ce sustin nu ma avantajeaza.

 

 

Dar nu sunt eu cam fraier sa propun sa nu se interzica pernele de incalzit atata timp cat eu nu am asa ceva?!  Sa propun sa se porneasca in concurs in ordinea timpilor din calificare si nu invers?!  Acum cand am punctat si eu la general tocmai pentru ca am beneficiat de noul regulament?

 

 

Din pacate, nu cred ca vom primi un raspuns si daca il vom primi va fi unul complet nesatisfacator. Adica nici da nici ba. Tipic FRAS. Adica acea Federatie care dupa sase etape de coasta inca nu a reusit sa publice clasamentele pentru Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2011.

One thought on “Ce semnezi aia esti”

Comments are closed.