Asta vrea Daniel Onoriu sa faca cu Hora. La fel cum a incercat Schumacher cu Villeneuve. Diferenta e ca Schumi a incercat pe pista. Onoriu vrea sa-l scoata pe Hora din competitie prin vorbe.
Deci Mister Onoriu vrea sa revina in campionat dupa ce si-a “tunat” masina cu 20,000 euro si vrea sa fie campion. Hora ii sta in cale. Pentru ca are un monopost, si cu monoposturile nu te poti bate. Te bat ele pe tine inainte sa iei startul. Si asta Ono41 nu poate sa accepte. Pentru ca fair-play-ul lui are picioare scurte.
Sa fie clar. Omul Hora sau pilotul Hora nu imi sunt la suflet. Niciunul. Sunt foarte dubioase declaratiile si pozitiile resiteanului. Totusi, nivelul campionatului a crescut datorita prezentei monopostului sau, si asta trebuie apreciat. In acest sens, s-a facut dreptate. Daca vrei sa fii Campion National Absolut ( pe scurt CNA ) trebuie sa te gandesti la un monopost. Sau la ceva apropiat. Poti sa te gandesti la titlu la grupa H, la A, la diesel, la ce vrei tu, cu un turism. Dar daca vrei “number one” cel mare trebuie sa tragi de tine si de banii sponsorilor. Si sa risti.
Onoriu o tine una si buna ca in Europa sunt doua clasamente care nu amesteca monospoturile cu turismele. O mai tine pe a lui ca tot in Europa daca clasa in care te incadrezi nu s-a constituit in macar trei etape nu existi in clasamentul open la final. A si facut o scrisoare catre Federatie, s-a apucat sa scrie pe forum cu sarguinta. Si cel mai bine a stiut sa se terfeleasca cu Hora in jigniri de cancan. Hora nu a raspuns. Si bine a facut.
Nu stiu de ce si de unde, dar in ciuda faptului ca Hora nu mi-a ajuns la suflet mi-a inspirat intotdeuna un respect. Ceea ce Onoriu nu a reusit. Nu pentru ca nu m-as fi inteles bine cu el. Chiar dimpotriva. Ci pentru aceste atitudini nesportive. Culmea, pe care el le arunca in carca lui Hora.
Pe Onoriu nu il intereseaza regulamentul. Acum el crede ca a descoperit o America pe care niciunul nu am vrut sa o descoperim: Regulamentul European. Dar el interpreteaza acest regulament dupa placul lui doar tintind la excluderea lui Hora. Pe Onoriu il intereseaza sa mai fie o data campion national. Si nu ii convine doar grupa H. Nu suna bine cand il prezinta Capatos la emisiunea lui. “Campionul national la grupa H, Danieeeeeeel Onoriiiiu!”. Neee. Ce e aia, H?
Onoriu ne-a explicat in Click caracteristicile stiintifice ale accidentului lui Huidu. Onoriu se intituleaza un “biet campion national absolut”. Ono41, ca sa fie CNA trebuie mai intai sa-l bata pe Paul Andronic.
Problema cu oameni ca Onoriu e ca orice disputa sau discutie cu ei te fac sa te cobori la un nivel injositor al bunului simt. In sensul asta, oricine ai fi, degeaba te dai mare intelectual daca seara te uiti la OTV. Degeaba ai facut facultate daca dupa doua pahare te urci pe masa ca sa dansezi pe manele. Nu esti cu nimic mai bun dacat cel cu care te certi si pe care-l faci de doi lei.
La fel si eu. Degeaba am scris acest fum despre un personaj care exista prin tabloidele de scandal. In acest moment nu sunt suparat pe Onoriu ca face valva si PR intr-un fel dezgustator. Ci pe mine ca i-am dat importanta intr-un loc prea bun pentru el. Motorsportnews.ro
Imi cer scuze!
Onoriu, acest Dan Diaconescu al Sportului cu motor. Fara tine viata e pustiu!
Ce rau e Mitrasca asta…maxim de rau! Si partinitor din cand in cand…
Plus ca nu are argumente deloc, nu citeste si el un regulament macar. Oameni rai, care sigur sunt platiti de ceilalti! HOTILOR!!!!
Bravo,frumos si elegant scris.Daca mai tineti minte acelasi circ la facut si la debutul sau in CNR.Am incercat sa-i explicam si atunci ca nu asa ar trebui sa se comporte,dar nu am avut cu cine discuta.Asa ca eu, cel putin am lasat-o moarta…
Foarte frumos Andrei! Mi-a placut mult si finalul… super!
"Sunt foarte dubioase declaratiile si pozitiile resiteanului."
Totusi eu am remarcat o anumita coerenta a "contorsionistului".
Cand il batea Baldescu, trebuia ca federatia sa verifice benzina de "150".
Cand il batea Gollner, trebuia ca federatia sa dezumfle rotile la A4, sa vada daca atinge cu ceva asfaltul.
Daniel, merita un astfel de articol,iar ca acesta este scris de un coleg este si mai bine. Sigur ca este trist ce se intampla, dar sper sa invete ceva din lucrurile astea. Corect ar fi sa nu-ti poarte pica pt. opiniile tale. Ai fost dur cu el, dar ar trebui sa-ti multumeasca pt. sinceritate si pt. ca i-ai aratat cum se vede din afara problema lui cu Open-ul.
" Ai fost dur cu el, dar ar trebui sa-ti multumeasca pt. sinceritate si pt. ca i-ai aratat cum se vede din afara problema lui cu Open-ul."
Bauahhahhahha! Keep dreamin'! Mitrasca my friend,tocmai ti-ai tras prieten pe viata!
Maine o sa apara o propunere prin scrisoare la fras, propunere sa nu mai existe clasament diesel, ca sunt prea putine masini. Dar nici sa nu mai concureze masini pe motorina, ce-i asta… sunt separatisti?!
Andreeeeiiii Onoriiiiiuu si Danieeeel Mitraaaasca au dat comunicate misto.
Bine, sunt rau, nu vreau sa inteleg ce a spus Andrei: " Un comunicat de presa nu este o lauda. Este o componenta a participarii intr-o competitie de motorsport. "
Daniel, cel putin este onest, el "le spune" alora de la OTV, Cancan.
Sa nu crezi ca cineva iti multumeste pt .sinceritate , mai degraba cred ca asa cum spunea cineva mai sus ,tocmai te-ai mai procopsit cu" un prieten " pe viata. Noa da`nu-i bai, vorba ardeleanului!!!