Publicitate

Dan Girtofan si Adrian Berghea au terminat sezonul trecut pe locul al treilea in clasamentul general FIA, la fel ca in 2010 si 2011. In 2012, pilotul brasovean a facut un efort considerabil si a achizitionat o Skoda Fabia S2000, al carei comportament si-a propus sa-l descopere in cele opt etape. Evolutia si clasarea constanta pe podium, sau in zona punctelor, sunt secretele lui Giri si nu multi se pot lauda ca reusesc asta. 

 

Giri se alatura si el celorlalti piloti cu care am stat de vorba inaintea primei etape de anul acesta si nu este prea incantat despre extinderea numarului de raliuri din campionatul intern, avand o abordare precauta ca de obicei, mai ales prin prisma bugetului necesar pentru un sezon in CNRD. Mai multe despre planurile sale puteti afla din interviul de mai jos:

Giri

 

Care este programul vostru in 2013 și ce v-ați propus să realizați în acest sezon? 

D.G: Deocamdată nu pot să vă dau prea multe detalii despre programul nostru pe care-l vom avea în 2013. Încă lucrăm la un buget care să ne permită să atacăm lupta la vârf cu cele mai bune șanse posibile. Avem parteneriatul cu Škoda România, care au făcut posibil noul proiect cu Škoda S2000, dar am mai avea nevoie și de alți susținători.

 

Ce părere aveți despre noul format al Campionatului Național de Raliuri și despre etapele revenite în calendar? 

D.G: E destul de mult în conditiile actuale în care de-abia reușim să găsim parteneri. Când toată lumea strânge de bugete, noi mărim taxele și numărul de etape. Nu mi se pare normal acest lucru. Ar trebui totuși să ne adaptăm și noi la ce se întâmplă în lume și în țară. Nu e posibil când tu cauți parteneri și ți se spune că nu mai sunt bani și lumea nu mai investește în imagine, tu să mărești taxele și numărul de etape.

 

Legate de cursele revenite în calendar, să vedem mai întâi dacă se vor ține, cine o să mai fie în picioare la ora aceea ca să participe. Situația nu este roză deloc.

 

Cum vi se pare programul pentru prima etapă de la Brașov?  

D.G: Tess Rally cum se numește acum sau Raliul Brașovului cum s-a mai chemat a fost tot timpul unul foarte frumos și o cursă care mi-a plăcut foarte mult. Sunt niște probe interesante, ca de altfel la toate raliurile din țară, dar trebuie să ai și bani ca să poți să te dai pe ele cum se spune.

Comentarii

comentarii

Publicitate

Motorsportnews.ro