Publicitate

Alex Filip este unul dintre cei mai inimosi piloti din Campionatul National de Raliuri al Romaniei . Eu personal nu stiu de unde are timp sa faca tot ceea ce face . Felicitari Alex si pe aceasta cale!

Daca anul trecut la debutul sezonului de la Brasov, Alex era spectator pe probe din cauza problemelor de buget, in 2010 s-a pregatit intens pentru Tess Rally . A continuat cu aceasi sponsori, a cooptat altii , a “provocat” toate echipajele sa doneze bani pentru Hospice Casa Sperantei , dar se pare ca tot i-a lipsit o mica “piulita” din acest complex angrenaj al unui echipaj de raliu .

Cu promisiuni pentru upgradarea masinii de concurs Citroen C2 R2 la versiunea Max , vestile bune continua sa vina din partea lui Alex. Va beneficia de o masina noua !

Cum a decurs Tess Rally 2010 , cum a ratat podiumul la mustata dar si detalii despre noua masina puteti afla din interviul de mai jos :

Motorsportnews.ro : Cum a decurs pentru tine Tess Rally 2010?

Alex Filip : Trebuie sa recunosc ca nu sunt un fan al traseului de la Brasov pentru ca este foarte, foarte lat. In schimb, lungimea probelor si faptul ca nu s-a repetat niciun traseu pot spune ca a compensat. Am venit la Brasov cu gandul, ca de obicei, sa invingem, insa socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. Am resimtit o lipsa de putere, asta poate si pentru ca sunt complet adaptat masinii noastre. In acelasi timp, marea noastra necunoscuta era reprezentata de anvelopele Michelin. Sunt, in mod evident, mult mai aderente, dar pentru a le intelege este nevoie de teste ceea ce nu am reusit sa fac. Mai ales pe proba Poiana Brasov am fost foarte incantat de faptul ca am avut grip de la start pana la sosire, desi era destul de cald.


Motorsportnews.ro : Ce s-a intamplat mai exact la finalul Ps7 Babarunca ?

Alex Filip : Ne-am rasucit pe ultimul viraj al probei, iar masina s-a oprit la numai un metru de linia de sosire, intr-o pozitie in care nu puteam relua parcursul nici cu spatele si nici cu fata. Pana am facut manevrele de intoarcere, care la o masina cu cutie secventiala dureaza, am pierdut cele cateva secunde care ne-ar fi asigurat clasarea pe podium. Este o greseala care mi-a lasat un gust extrem de amar, mai ales ca pe langa podium am pierdut si 3 puncte valoroase.


Motorsportnews.ro :Care este stadiul lucrarilor la masina. Vei reusi sa o upgradezi la versiunea “MAX” pentru Raliul Argesului?

Alex Filip : Am hotarat ca nu vom transforma vechea masina ci vom achizitiona alta noua de la AutomecaSolutions. Sunt in contact cu Philippe Bugalski si sper sa reusesc sa ne prezentam la startul Raliului Argesului cu noua masina.


Motorsportnews.ro : Raliul Argesului se va desfasura pe Transfagarasan in 2010 , intr-o configuratie care nu s-a mai tinut din 2001 . La ce “surprize” te astepti pe Transfagarasan?

Alex Filip : Imi doresc sa ploua astfel incat sa uniformizam diferentele dintre masini. Zona de munte ne poate rezerva multe surprize, de aceea trebuie sa fim pregatiti pentru orice. In acelasi timp, am propus organizatorului care trebuie sa primeasca girul FRAS in legatura cu organizarea unui parc mobil de anvelope, respectiv plecarea dubelor cu roti si benzina imediat dupa ultimul concurent. In acest fel, fiecare va avea sansa sa foloseasca gumele corecte cu o investitie si un stres redus. Sper ca-mi va fi ascultata propunerea.


Motorsportnews.ro : Ce iti propui pentru acest raliu?

Alex Filip : Eu plec la fiecare etapa cu gandul la locul 1, chiar daca partea rationala imi spune ca alerg cu cea mai slaba masina de la grupa A. Cu toate acestea mentalitatea si pregatirea psihica ma determina sa cred in sansa noastra si sa luptam pentru ea. Nu am alergat niciodata ca pilot pe acest traseu, lucru care constituie un avantaj pentru mine.

In 2010, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu este sustinut de: Orange Romania, Michelin Romania, Computerland, Citroën Romania, FC Dinamo Bucuresti, Converse, Colina Motors si Hospice Casa Sperantei Brasov.

Comentarii

comentarii

Publicitate

One Response to “Alex Filip va avea o noua masina”

  1. Iti tinem pumnii Alex.Nu te uita in urma la ce s-a intamplat in Brasov, priveste inainte cu aceeasi incredere ca si pana acum.Astept sa te vad cum fugi cu noua buburuza !

    Felicitari Mihay pt. interviu si multumim Alex pt. timpul acordat !

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Motorsportnews.ro